۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۳۲۱۴۹

کمک یک میلیون تومانی به دانشجویان عازم عتبات عالیات

کارشناس امور گردشگری دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به نامنویسی اعزام دانشجو به عتبات عالیات از اختصاص وام یک میلیون تومانی به دانشجویان با کارمزد 4% خبر داد.
ستاد عتبات دانشگاهيان

سیدعلی موسوی، کارشناس امور گردشگری دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز نامنویسی دانشگاهیان در سفر به عتبات عالیات که از 10 خردادماه آغاز و تا 25 خردادماه ادامه خواهد داشت، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته نامنویسی تا 27 خردادماه تمدید شده و اعلام تعداد داوطلبان پس از این مهلت خواهد بود.

 

کارشناس امور گردشگری دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به برنامه ریزی ها و زمان صورت گرفته برای اعزام 9 کاروان استان به عتبات عالیات که از اول مردادماه آغاز و تا نیمه اول مهر ماه ادامه خواهد بود، گفت: این کاروان ها در قالب گروه های کارمندی، دانشجویی و اساتید به شهرهای مذهبی عراق به ویژه کربلا اعزام خواهند شد.

 

موسوی با بیان ادامه نامنویسی دانشگاهیان در سفر به عتبات عالیات به نامشخص بودن تعداد گروه های اعزامی اشاره و مدت  حضور کاروان ها با در نظر گفتن زمان رفت و برگشت را 9 روز برشمرد و ادامه داد: وام یک میلیون تومانی با کارمزد 4% و بازپرداخت 18ماهه در راستای کمک به دانشجویان برای حضور در عتبات عالیات صورت می گیرد.

 

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: زیارت شهرهای نجف، کربلا و کاظمین و در صورت امکان سامراء در برنامه گنجانده شده است هر چند که در کنار زیارت، برنامه های فرهنگی و مذهبی اجرا می شود و دانشجویان متقاضی همه دانشگاه ها از سراسر کشور می توانند با پایگاه مراجعه به اطلاع‌رسانی لبیک به نشانی www.labbayk.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه کاروان های استان های همجوار کشور عراق بصورت زمینی  و استان های دور بصورت هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهند داشت، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار دانشجویان خواهر مجرد در قالب کاروان های دانشجویی ویژه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد در حالی که سالهای گذشته با محارم رهسپار می شدند./9456/303/ب3

ارسال نظرات