۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۴۳۰۴۶۰
استاد حوزه علمیه:

بعد از برجام هیچ رخداد مهمی در کشور اتفاق نیفتاده است

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نتیجه بخش نبودن برجام در کشور گفت: برخی به دنبال این هستند تا با برعکس نشان دادن حقایق افکار مردم را به انحراف بکشند.
گرجی

حجت الاسلام علی اصغر گرجی استاد حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به نتیجه بخش نبودن برجام در کشور اظهار داشت: برخی به دنبال این مسأله هستند تا با برعکس نشان دادن  حقایق افکار مردم را به انحراف بکشند.

 

وی افزود: نمایندگان دولت در سخنرانی های خود در حالی از دستاوردهای برجام سخن می گویند که به اقرار برخی نمایندگان دولت هیچ رخدادی مهمی در کشور بعد از برجام اتفاق نیفتاده است.

 

استاد حوزه علمیه قم در ادامه اظهار داشت: اقای سیف رییس بانک مرکزی درباره برجام گفت که تقریبا هیچ اتفاق افتاده است و این اظهار نظر آب سردی بر پیکره دولت فرو ریخت.

 

وی با اشاره به اظهار نظر عراقچی در این زمینه گفت: در روزهای گذشته عراقچی گفت هیچ انتظار اقتصادی نباید از برجام داشت و این صحبت نیز تاییدی بر سخنان منتقدان است.

 

حجت الاسلام گرجی خاطرنشان کرد: رییس جمهور در آذربایجان غربی نیز در حالی از دولت نسبت به ساخت فرودگاه و راه آهن دیگر مسائل سلب مسؤولیت کرد که تا چندی پیش آب خوردن مردم را در گرو برجام و مذاکره می دانست.

 

وی ساخت مسکن را از امور مهم و مورد نیاز در جامعه توصیف کرد و گفت: رییس جمهور در حالی از ساخت مسکن برای مردم شانه خالی کرد که در وعده های انتخاباتی خود ساخت مسکن های اجتماعی را وعده کرده بود.

 

این مولف و محقق حوزه علمیه عبور از خطوط قرمز نظام را از دیگر کشکلات و ایرادهای وارد بر دولت دانست و گفت: رهبر معظم انفلاب در این باره تذکر دادند و جای آن داشت که دولت نسبت به این رفتار خود در برجام تجدید نظر می کرد.

 

وی در پایان ولایت مداری و اطاعت از ولایت را رمز سعادت و سلامت جامعه دانست و گفت: اگز همه جامعه نسبت به فرامین رهبر معظم انقلاب گوش به فرمان باشند جامعه و نظان اسلامی از هر گزندی در امان خواهد بود./979/ت302/ج1

 

 

ارسال نظرات