۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۴۲۹۹۹۱
براي حضور در مراسم بيست و هفتمين سالگرد ارتحال امام راحل؛

كاروان دوی امدادي عاشقان حسيني زائران خميني از اصفهان به كاشان رسيد

كاروان دوی امدادي عاشقان حسيني زائران خميني دانشجويان مجتمع دانشگاهي اميرالمومنين نيروي سپاه اصفهان شامگاه امروز به كاشان رسيد و با حضور در گلزار شهداي دارالسلام كاشان ضمن تجدید ميثاق با شهدا تربيت شهدا را دراين شهرستان غبار روبي و عطر افشاني كردند.
كاروان دو امدادي عاشقان حسيني زائران خميني از اصفهان به كاشان رسيد سردار يونس اميري كاروان دو امدادي عاشقان حسيني زائران خميني از اصفهان به كاشان رسيد كاروان دو امدادي عاشقان حسيني زائران خميني از اصفهان به كاشان رسيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، سردار يونس اميري فرمانده مجتمع دانشگاهي اميرالمومنين اصفهان، شامگاه امروز در جمع كاروان دو امدادي دانشجويان مجتمع دانشگاهي اميرالمومنين نيروي سپاه اصفهان در گلزار شهداي دارالسلام كاشان گفت: ريشه هاي دشمن، استكبار جهاني و غرب با انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران از همان ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز وجود داشته و دارد و خواهد داشت و با آمريكا و رژيم اشغالگر قدس مبارزه خواهيم كرد.

 

وي افزود: زماني كه سخنان ارزشمند امام و شعارهاي انقلاب اعلام شد دشمنان به هيچ عنوان نتواستند شعارها را تحمل كنند و دسيسه ها و شيطنت ها و دشمني هاي آنها نيز عليه انقلاب اسلامي آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد.

 

اميري گفت: رهبر بصير و شجاع و عادل، با تقوا و با ايمان و به روز ما اخيرا فرمود، جهاد همچنان ادامه دارد و خداوند امروز اين توفيق را به ما داده است تا در جهت پاسداري از انقلاب اسلامي و اسلام حضور داشته باشيم.

 

وي افزود: در ديدار اخير با رهبر معظم انقلاب، معظم له موضوع جديدي را به نام جهاد كبير مطرح كرد و به جهاد اكبر و جهاد اصغر اشاره كرد و گفت، يك جهادي بزرگتر در دل جهاد اصغر است كه آن جهاد كبير كه همان نه گفتن به دشمنان اسلام و عمل نكردن دستورات دشمنان است و براي ما روشن شد كه هر آنچه را دشمن مي گويد ما نبايد بپذيريم بلكه در مقابل آنها با قدرت بايستيم و به آنها نه بگوييم و دست رد به سينه دشمن بزنيم.

 

اميري گفت: رهبر معظم انقلاب همان راهي را ادامه مي دهد كه امام خميني(ره) ادامه داد و همواره به دشمن نه گفت و جهاد كبير را رهبر معظم انقلاب تا به امروز خط شكني كرده است و به دشمن نه گفته است.

 

وي افزود: هدايت و رهبري، رهبر معظم انقلاب بود كه تا به امروز اين مسير ارزشمندي كه سرتاسر عصمت و عزت و اقتدار و سربلندي است ادامه يافته است و ما نيز آن را كه راهي مقدس است ادامه مي دهيم.

 

فرمانده مجتمع دانشگاهي اميرالمومنين اصفهان گفت: از خداي بزرگ بخواهيم امروز كه توفيق سربازي ولايت را داريم در عمل نيز همواره سرباز ولايت باشيم و اين توفيق را داشته باشيم كه از اسلام و انقلاب اسلامي  و ارزش هاي انقلاب اسلامي پاسداري كنيم و در عمل نيز پاسدار اسلام و نظام باشيم.

 

در ادامه سرهنگ پاسدار مراد علي قاسمي مدير روابط عمومي مجتمع دانشگاهي اميرالمومنين(ع) نيروي سپاه اصفهان نيز افزود: همزمان با بيست و هفتيمن سالگرد ارتحال امام خميني(ره) 700 نفر از دانشجويان مجتمع دانشگاهي اميرالمومنين(ع) نيروي زميني سپاه اصفهان براي بيست و دومين سال متوالي در قالب كاروان دوي امدادي و با شعار ‹‹عاشقان حسيني زائران خميني›› مسير شهر اصفهان تا مرقد مطهر امام خميني(ره) را طي مي كنند.

 

وي، تجديد عهد و پيمان با رهبر كبير انقلاب اسلامي و شهداي 8 سال دفاع مقدس، شركت در مراسم 14 خرداد د حرم مطهر امام خميني(ره) اعلام وفاداري و تجديد ميثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامي، شاد کردن خانواده معزز شهدا و يادآوري رشادت هاي فرزندان شهيد اين مرز وبوم و نا اميدكردن دشمنان قسم خورده داخلي و خارجي را از جمله اهداف كاروان دو امدادي اعلام كرد.

 

مردادعلي قاسمي گفت: اين كاروان متشكل از 700 نفر از دانشجويان مجتمع دانشگاهي اميرالمومنين(ع) نيروي سپاه اصفهان و ساير مراكز آموزش عالي سپاه است كه همه ساله به صورت دوي امدادي به سمت حرم نوراني حضرت امام خميني(ره) حركت مي كنند و امسال نيز از استان هاي اصفهان، قم و تهران براي شركت در مراسم بيست و هفتمين سالگرد ارتحال امام راحل اين مسير را به صورت دو امدادي طي مي كنند.

 

وي همچنين، عبور از 10 شهر و حضور در گلزار شهدا و غبار روبي و عطرافشاني تربت پاك شهيدان و ديدار با تعدادي از خانواده هاي معظم شهدا، ديدار با ائمه جمعه شهرهاي مسير و آيت الله مصباح يزدي در قم و استفاده معنوي از حضور روحانيون در كاروان از ديگر برنامه هاي اين كاروان است./202/1307/ب1

ارسال نظرات