۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۴۲۹۷۸۳
آیت الله عالمی:

انتخاب آیت الله جنتی به ریاست خبرگان تصمیمی روشنگرانه، انقلابی و با تجزیه و تحلیل مسائل جهانی بود

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان با بیان این که آیت الله جنتی از ابتدای تشکیل خبرگان در تمامی ادوار این مجلس حضور داشته است، گفت: ایشان در تمامی موارد مواضع شجاعانه داشته و با وجود کهولت سن هیچگاه در کارهای خود کم نگذاشته است،
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به  انتخاب انقلابی اخیر خبرگان در انتخاب آیت الله جنتی به ریاست این مجلس گفت: پس از مشخص شدن منتخبان دوره پنجم خبرگان افکار این گونه بود تا این انتخاب شایسته و بجا صورت گیرد.

 

وی افزود: این فضا و روحیه بود که مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم متفاوت از دوره های گذشته خواهد بود، دوره های گذشته مجلس خبرگان رهبری نیز گذشته ای افتخار آمیز است، بنده از دوره سوم در این مجلس حضور داشتم که واقعا مایه مباهات است.

 

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شرایطی که در این زمان و سال ها به وجود آمده می طلبد که خبرگان به صورت جدی تر و انقلابی تر عمل کند، اظهار داشت: خبرگان در گذشته نیز انقلابی بود اما در این دوره تصمیمی بسیار روشنگرانه و انقلابی با تجزیه و تحلیل صحیح از مسائل جهانی اتخاذ کرد.

 

وی ادامه داد: تریبون های دشمن و برخی از داخلی هایی که هماهنگ با آن جریان بودند تلاش های بسیاری انجام دادند که نشان می داد که خبرگان باید در این دوره انقلابی تر عمل کند و خبرگان به وظیفه خود به خوبی عمل کرده و امانتی را که ملت بر عهده آن ها گذاشته بود ادا کردند.

 

آیت الله عالمی با بیان این که انتخاب آیت الله جنتی زمینه ای برای نتایج بهتر در آینده است، ابراز داشت: با توجه به این که در خبرگان پنجم بیش از 30 نفر نیروهای جوانی هستند که به مجموعه وارد شدند، عموم نیروهای جدید که وارد شده اند با روحیه بسیار مصمم و روشن آمده اند.

 

وی عنوان کرد: ساختار شش کمیسیون  مجلس خبرگان متشکل از نیروهای انقلابی است و این افراد می توانند در این جلسات این کمیسیون ها که بیش از اجلاسیه های رسمی است فعالیت کرده که ثمرات بیشتری برای انقلاب و نظام خواهد داشت.

 

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مواضع انقلابی و صریح آیت الله جنتی خاطرنشان کرد: درباره آیت الله جنتی اشاره کافی نیست، اگر کسی بخواهد مواضع و حضور ایشان در صحنه های انقلاب اسلامی را فهرست کنند باید تلاش بسیاری انجام دهد تا بتواند.

 

وی اضافه کرد: با شرایطی که آیت الله جنتی داشت اما زندگی ایشان قبل و بعد از انقلاب به عنوان یک روحانی نمونه قابل مباهات و مثال زدنی است تا برای دیگران الگو باشد، آیت الله جنتی هیچگاه مال زده، عنوان زده، فرزند زده نشد و در صحنه های انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون همواره حضور داشته است.

 

آیت الله عالمی با بیان این که آیت الله جنتی از ابتدای تشکیل خبرگان در تمامی ادوار این مجلس حضور داشته است، گفت: ایشان در تمامی موارد مواضع شجاعانه داشته و با وجود کهولت سن هیچ گاه در کارهای خود کم نگذاشته است، آیت الله جنتی هیچگاه در موضعی از آنچه که وظیفه اش ایجاب می کرده کوتاه نیامده است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات