۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۴۲۵۱۱۶
معاون شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور:

وحدت اسلامی راه مقابله با دشمنان است

فرزندی با اشاره به اینکه شناخت زمان و موقعیت یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و از نظر عقل و شرع انقلاب اسلامی مظهر این آموزه است، گفت: هر جامعه نیازمند مرجع و الگو است و بدون الگو نمی شود حرکت کرد و پیامبر اسلام الگویی همه جانبه هستند.
عباسعلی فرزندی وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، عباسعلی فرزندی معاون شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور ظهر امروز در همایش طلیعه رهایی که در محل سالن اجتماعات هتل ثامن مشهد برگزار شد، گفت: در شرایطی که قرار داریم و بر اساس افتخار آمیز بودن و اقرار دشمنان، انقلاب اسلامی نمادی از حرکت احیاگر و زندگی بخش برای امت اسلام و جامعه است.


وی تصریح کرد: بر اساس آموزه های قرآن زندگی واقعی جوامع منوط به همراهی آحاد جامعه از ولی خدا است و باید مورد توجه قرار بگیرد.


پیامبر اسلام الگویی همه جانبه است

معاون شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با اشاره به اینکه شناخت زمان و موقعیت یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و از نظر عقل و شرع انقلاب اسلامی مظهر این آموزه است، اظهار داشت: هر جامعه نیازمند مرجع و الگو است و بدون الگو نمی شود حرکت کرد و پیامبر اسلام الگوی همه جانبه است.

 

وی با بیان اینکه جریانی که امروز از سوی دشمنان شاهد هستیم یک جریان تروریستی و تکفیری بوده و با وجود تمام این مباحث انقلاب اسلامی محور اصلی بوده است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، جلوه ‌ای از انقلاب خاتم پیامبران است.


امروز جهان اسلام با تأسی از انقلاب اسلامی به سطح بسیار بالایی رسیده است 

فرزندی با تاکید بر اینکه نظام ارزشی جوامع اسلامی بر مدار بایدها و نبایدها شکل می گیرد، افزود: علما هدایتگران جامعه هستند و اگر جامعه بخواهد به یک نظام ارزشی پیدا کند علما باید موقعیت شناسی کنند و برنامه ریزی ها را دنبال کنند.

 

معاون شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در ادامه به فرمایش رهبری و اهداف انقلاب مبتنی برمحور انقلاب اسلامی، دولت سازی، جامعه سازی، تمدن اسلامی و تعهد اشاره کرد و عنوان کرد: امروز جهان اسلام با تأسی از انقلاب اسلامی به سطح بسیار بالایی رسیده است.

حمایت از مسلمانان سوریه وظیفه ما است

وی با بیان اینکه قدرت‌های جهانی به دنبال تغییر این مسیر به نفع خودشان هستند، خاطر نشان کرد: باید دشمن را به درستی شناسایی کنیم تا بتوانیم به درستی با او مقابله کنیم

 

فرزندی با بیان اینکه دشمنان به نام اسلام از ظرفیت‌های اسلام سوء استفاده می‌کنند و باید بایسته‌ها و الزاماتی که در این رابطه وجود دارد مورد توجه قرار بگیرد؛ به موضوع سوریه در حوزه انقلابی اشاره کرد و افزود: سوریه تنها دولتی بوده است که از آغاز تا پایان جنگ جهانی سوم جهانی در کنار کشور ایران ایستاد و اکنون وظیفه ماست که از مسلمانان سوریه حمایت کنیم.


دشمن را به خوبی شناسایی و با آن مبارزه کنیم

وی با اشاره به اینکه سالانه بالای هزار میلیارد دلار از اموال عربستان سعودی در محور حمایت از خواسته‌های غرب و رژیم صهیونیستی هزینه می‌شود، خاطر نشان کرد: رژیم آل سعود حتی حرمت ماه‌های حرام را هم نگه نداشته و امروز انقلاب اسلامی عرصه را بر اسرائیل تنگ کرده که نشانه‌ های آن کاملا مشهود است

 

معاون شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور تصریح کرد: سناریوی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نابودی اسلام و امت‌های اسلامی است که در چنین شرایطی باید نقش خود را شناخته و دشمن را به خوبی شناسایی و با آن مبارزه کنیم.


وی در پایان با بیان اینکه وضعیت شناسی و موقعیت شناسی دو وظیفه همه مسلمانان است، خاطر نشان کرد: براساس ظرفیت‌هایی که داشته‌ایم توانسته‌ایم ضمن مأیوس کردن دشمنان به اهداف خود برسیم که علت‌های رسیدن به این پیروزی بزرگ با تکیه بر آموزه های اسلامی ناب، در بهره‌گیری از اسلام ناب محمدی(ص)، تبعیت از ولی فقیه، تقویت وحدت و رحمت میان مسلمانان، حفظ و تقویت جبهه مقاومت، تقویت امید، نگاه مثبت و روشن، وحدت اسلامی و مقابله با اسلام بدلی بوده است./202/859/ب1

ارسال نظرات