۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۲۵۰۷۲
مفتی سوریه: 

دشمنی با ایران از زمان تبدیل سفارت اسرائیل به فلسطین آغاز شد

مفتی سوریه با اشاره به اختصاص میلیاردها دلار از سوی غرب برای شکست جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که دشمنی با ایران از زمان تبدیل سفارت اسرائیل به فلسطین آغاز شد.
شيخ بدرالدين حسون مفتي سوريه

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد بدرالدین حسون مفتی سوریه در نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت که در بیروت در حال برگزاری است، به بررسی چالش های کنونی منطقه پرداخت و گفت: لبنان نقش مهمی در شکستن مرزهای مذهبی و طایفه ای دارد و با این مساله توانسته در برابر دشمن آمریکایی و صهیونیستی ایستادگی کند.

 

وی افزود: مقاومت اسلامی به رهبری سید حسن نصرالله در حال قدرت روزافزون است و پیام مهمی به دوست و دشمن ارسال می کند.

 

شیخ حسون بر لزوم پایداری ملت های عربی و اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: 80 کشور جهان در حال توطئه علیه یمن، عراق و سوریه هستند اما هیچ کدام نتوانسته اند به موفقیت دست یابند و حضور مزدوران آنها در این کشورها برای تحقق نقشه هایشان بی فایده است.

 

مفتی سوریه ادامه داد: آنچه در منطقه رخ می دهد بر خلاف خواسته دشمنان، به هیچ وجه مذهبی نیست و نمونه آن نیز مشارکت مسلمانان و مسیحیان و پیروان سایر ادیان در جنگ علیه تروریسم در سوریه است. کسانی که مدعی این مساله هستند به لیبی و سودان و الجزایر نگاه کنند.

 

این عالم سوری با اشاره به مقاومت جمهوری اسلامی ایران در برابر فشار دشمنان گفت: غرب میلیاردها دلار برای شکست ایران خرج کرد زیرا این کشور سفارت دشمن صهیونیستی را به سفارت کشور فلسطین مبدل ساخت. دشمنان به هیچ وجه پیشرفت ایران و سایر کشورهای اسلامی را نمی خواهند./980/ب902/د

ارسال نظرات