۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۲۴۹۰۷
استاد حوزه و دانشگاه:

بهره گیری از سیره نبوی تعالی بخش زندگی انسان است

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: بهره گیری از سیره نبوی تعالی بخش زندگی انسان است که ضرورت دارد در راستای استفاده از این مسیر ارزنده و گرانقدر به نحوی شایسته کوشا باشیم.
دانشگاه ‌آیت الله آملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام علی اصغری، استاد حوزه و دانشگاه امروز در مراسم بزرگداشت مبعث پیامبر گرامی اسلام که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی برگزار شد اظهارداشت: پیامبر گرامی اسلام مظهر عطوفت و رحمت است.

 

وی بیان داشت: بهره گیری از سیره نبوی تعالی بخش زندگی انسان است که ضرورت دارد در راستای استفاده از این مسیر ارزنده و گرانقدر به نحوی شایسته کوشا باشیم.

 

امام جمعه موقت آمل خاطرنشان کرد: نیاز است تا تعالیم والای دین مبین اسلام و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) را در برنامه های خود قرار داده و بهره گیری شایسته ای از آن داشته باشیم.

 

رییس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آیت الله آملی خاطرنشان کرد: حضرت محمد(ص) خاتم الانبیا است و طومار نبوت زمانی ارزش پیدا می کند که مهر این وجود نورانی بر روی آن قرار داشته باشد.

 

حجت الاسلام اصغری افزود: همه چیز به پیامبر گرامی اسلام ختم شده و این وجود نورانی از مقام ارزنده و والایی برخوردار است.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: فرصت های ارزشمندی در اختیار ما قرار دارد که ضرورت دارد بهره گیری شایسته ای از آن داشته تا در مسیر سعادت و تعالی قرار گیریم.

 

وی ادامه داد: در این ایام نورانی باید خواسته های خود را از حضرت حق بخواهیم تا زمینه برآورده شدن حاجات ما را فراهم کند که راز و نیاز با پرورگار متعال ارزشمند و برکات والایی دارد.

 

امام جمعه موقت آمل تصریح کرد: انسانی که در پناه دین و قرآن باشد به مراتب ارزنده ای دست پیدا کرده و به جایگاه ارزشمندی می رسد که باید یکی از خواسته های ما از حضرت حق در این راستا باشد./1314/202/ب3

ارسال نظرات