۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۳۲۳۳۳۹

چند خبر کوتاه رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ راهکارهای طب اسلامی برای ارتقاء سلامت در خانواده در برنامه خانه مهر، تبیین اهمیت رازداری در استحکام بنیان خانواده در برنامه پرسمان خانواده، بررسی اهمیت و چگونگی ارتباط با خدا در برنامه شبستان، پاسخ به شبهات تاریخ اسلام در برنامه «پرسمان تاریخی»، تبیین مهارت تصمیم گیری در زندگی در برنامه «صبح روشن» از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، بررسی سلامت خانواده در برنامه خانه مهر، تبیین اهمیت رازداری در استحکام بنیان خانواده در برنامه پرسمان خانواده،  بررسی اهمیت و چگونگی ارتباط با خدا در برنامه شبستان، پاسخ  به شبهات تاریخ اسلام در برنامه «پرسمان تاریخی»، تبیین مهارت تصمیم گیری در زندگی در برنامه «صبح روشن»  از جمله برنامه‌های رادیو معارف است.

 

بررسی سلامت خانواده در برنامه خانه مهر

برنامه «خانه مهر» رادیو معارف به ارائه راهکارهای طب اسلامی برای ارتقاء سلامت در خانواده می پردازد.

 

 سیدمهدی میرغضنفری با حضور در برنامه زنده « خانه مهر »شیوه های ارتقاء بهداشت و سلامت جسمی و روحی خانواده را از منظر طب اسلامی بیان می کند و به پرسش های مخاطبان در این باره پاسخ می دهد.

 

برنامه «خانه مهر» به همت گروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف به تهیه کنندگی اعظم ایرانی و اجرای محبوبه شیرعلی سه شنبه تا پنجشنبه ساعت 9 تا 10 صبح به روی آنتن می رود.

               

اهمیت رازداری در استحکام بنیان خانواده

برنامه پرسمان خانواده با هدف ترویج روابط حسنه و صحیح در خانواده از اهمیت رازداری و تأثیر افشای راز بر روابط زن و شوهرها می گوید.

 

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عباسی در برنامه «پرسمان خانواده » ضمن تشریح تأثیرات ناگوار سخن چینی و افشای راز بر روابط زوجین به سوالات و پرسش های گوناگون در حوزه خانواده پاسخ می دهد .

 

برنامه «پرسمان خانواده» با تلاش گروه فرهنگ و جامعه به تهیه کنندگی حمید علیخانی و اجرای مرتضی بهرامی خشنودی یکشنبه ها ساعت 18 تا 19 از رادیو سراسری معارف پخش می شود.

 

ارتباط با خدا در شبستان رادیو معارف

رادیو معارف در برنامه «شبستان» از اهمیت و چگونگی ارتباط با خدا سخن می گوید.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد سعیدی در این برنامه ضمن تبیین اهمیت و ارزش ارتباط با خالق هستی و چگونگی ارتباط با خدا ، آثار تربیتی اتصال به منبع حق را بر می شمارد.

 

در این برنامه به پیامدهای غفلت از یاد خدا از جمله تلخ کامی زندگی دنیوی و حسرت در آخرت نیز پرداخته خواهد شد.

 

برنامه «شبستان» به همت گروه فرهنگ و جامعه رادیو معارف 14 تا 19 فروردین به تهیه کنندگی محمد حسن جلالی و اجرای سید حمید حسینی ساعت 30: 23 از رادیو سراسری معارف پخش می شود.

                               

پاسخ به شبهات در پرسمان رادیو معارف

 

برنامه «پرسمان تاریخی» به شبهات و پرسش های مخاطبان پیرامون تاریخ اسلام پاسخ می دهد.

 

برنامه «پرسمان تاریخی» با حضور استاد حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی یوسفی غروی کارشناس تاریخ و سیره اهل بیت علیهم السلام به پرسش های مخاطبان درباره علت اختلاف در بیان سن ائمه اطهار علیهم السلام ، دلایل هجرت امام علی (ع) به عراق ، مستندات تاریخی درباره قدمگاه منتسب به حضرت علی (ع) در منطقه دشت ارژن فارس، همچنین شخصیتی به نام نسائی که گفته شده به خاطر بیان حقیقت در باره فضائل امام علی(ع) به شهادت رسید ، پاسخ می دهد.

 

«پرسمان تاریخی » با تلاش گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف به تهیه کننده محمد حسین پور و گویندگی مرتضی بهرامی خشنودی پنجشنبه19 فروردین ساعت 18 از صدای فضیلت پخش می شود.

 

مهارت تصمیم گیری در صبح روشن

برنامه «صبح روشن» رادیو معارف مخاطبان را با مهارت تصمیم گیری در زندگی آشنا می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی عباسی کارشناس مباحث اجتماعی در برنامه «صبح روشن» با تبیین اهمیت و جایگاه تصمیم گیری در شکل دهی به زندگی ، معارف جویان را با مهارت تصمیم گیری در زمینه های مختلف شخصی ، حرفه ای ، خانوادگی ، اجتماعی و معنو ی آشنا می کند.

 

برنامه « صبح روشن» با تلاش گروه فرهنگ وجامعه رادیو معارف به تهیه کنندگی محمد حسن جلالی و اجرای رضا هدایت فر هر هفته شنبه تا دوشنبه ساعت 9 زنده و مستقیم از صدای فضیلت پخش می شود./998/604/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات