۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۳۲۱۱۷۹
بعد از ظهر امروز؛

اولین کاروان عمومی راهیان نور استان مرکزی اعزام شد

خبرگزاری رسا ـ اولین کاروان عمومی و خانوادگی راهیان نور استان مرکزی امروز چهارشنبه از مقابل شرکت آلومینیوم ایران در اراک به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و یادمان شهدا در جنوب کشور اعزام شد.
حجت الاسلام عبدي مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، اولین کاروان عمومی و خانوادگی راهیان نور استان مرکزی بعد از ظهر امروز چهارشنبه از مقابل شرکت آلومینیوم ایران در اراک به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و یادمان شهدا در جنوب کشور اعزام شد.

 

این کاروان متشکل از 40 نفر از خانواده های معزز شهدای گرانسنگ جنگ تحمیلی و 130 نفر از اقشار مختلف مردم به صورت خانوادگی است که به مدت سه روز از از مناطق عملیاتی دوکوهه، شرهانی، فکه، هویزه، طلائیه، شلمچه و پاسگاه زید بازدید می کنند.

 

این خانواده ها با چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند و یک روحانی و یک راوی پیشکسوت نیز شرکت کنندگان را در این سفر معنوی همراهی می کنند.

 

حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در حاشیه آیین بدرقه اولین کاروان عمومی راهیان نور استان مرکزی گفت: حضور خانواده های معظم شهدا در مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا، معنویت این سفر را دو چندان می کند.

 

حجت الاسلام عبدی افزود: کاروان های راهیان نور، پیام رسانان و انتقال دهندگان واقعی ارزش های شهدای گرانسنگ ایران اسلامی به نسل جوان و آیندگان انقلاب است.

 

وی با تاکید بر این که باید نسل جوان برای مقابله با تهاجمات فرهنگی بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده باشد، خاطر نشان کرد: یکی از ابزارهای مقابله با هجمه های فرهنگی، آشنایی نسل جوان با ارزش ها و آرمان های والای هشت سال دفاع مقدس است.

 

شایان ذکر است، اعزام کاروان های راهیان نور عمومی و خانوادگی از استان مرکزی تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد که در این مدت بیش از دو هزار نفر از اقشار مختلف مردم به صورت خانوادگی از این استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند./842/202/ب3

 

ارسال نظرات