۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۳۱۸۸۸۴
خطیب جمعه نجف آباد:

انتخابات میدان جهاد ملت در برابر استکبار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی گفت: پیروزی در میدان انتختابات با عظمت تر از پیروزی در بزرگ‌ترین میدان نبرد نظامی و مشت محکمی بر دهان استکبار است.
حجت الاسلام حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه هفتم اسفند، اقتدار نهضت و انقلاب را در گرو بیداری ملت برشمرد و گفت: امروز ملت قهرمان ایران در یکی از بزرگ ترین صحنه های جهاد و مبارزه با باطل قرار دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات افزود: فهم و بصیرت این ملت نباید اجازه دهد که بر اثر مشکلات و نارسایی های جامعه، در میانه راه انقلاب خسته شوند و از اصل راه بازمانند که دشمن برای رسیدن به این هدف، از همان ابتدای انقلاب به امید چنین روزی نشسته است.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه تصریح کرد: هیچ عذر شرعی برای عدم حضور در انتخابات وجود ندارد حتی آنانی که در بستر بیماری هستند و این حق و تکلیفی است که از هیچ کس ساقط نخواهد شد و پیروزی در این میدان با عظمت تر از پیروزی در بزرگ ترین میدان نبرد نظامی و مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان انقلاب و اسلام است.

 

وی با اشاره به وظیفه آنانی که در این انتخابات منتخب و نماینده مردم می شوند، بیان داشت: سرمایه ملی این ملت، فکر و برنامه های جوانان و نخبه های این انقلاب است و آنانی که در این میدان پیروز نمی شوند، نباید خود را کنار بکشند و باید در کنار منتخب مردم به رفع مشکلات مردم بپردازند که این میدانی شخصی نیست.

 

امام جمعه نجف آباد در ادامه تأکید کرد: این حضور پرشور مردم که همانند 22 بهمن به میدان آمده اند، وظیفه مسؤولان را بیش از پیش مشکل می کند که با امانت داری کامل تا پایان انتخابات از هرگونه شیطنت مغرضان و دشمنان این انقلاب جلوگیری کنند که دشمن برای پیاده کردن نقشه های خود هر بار با توطئه ای به میدان می آید.

 

نماینده ولی فقیه در نجف آباد در ادامه به دیدار مردم نجف آباد با رهبر معظم انقلاب و تشکر از معظم له پرداخت و با اشاره به رهنمودهای ایشان، گفت: شهادت و تصدیق رهبر معظم انقلاب به پاکی، صفا، صداقت و صلابت این مردم که از معدود شهرهایی بود که قبل از انقلاب همه یکپارچه مقلد و در رکاب امام بودند و در دوران 8 سال دفاع مقدس بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کردند، افتخاری دیگر برای این شهر است.

 

وی در ادامه بیان داشت: این دیدار تجدید عهد و پیمانی بود که به برکت خون شهدای خیبر در روزی که به نام نجف آباد نامگذاری شده است و این حسن اتفاق در ایام فاطمیه و دو روز قبل از انتخابات انجام شد.

 

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به سالروز امور تربیتی و نقش آموزش و پرورش بیان کرد: اصلی ترین سرمایه این کشور جوانان هستند و آموزش و پرورش نقش کلیدی در آینده سازی این قشر دارد و باید این قشر را در سنگرهای اخلاق، حجاب و عفاف همانند شهدای دوران جنگ تربیت شوند که این گونه تربیت بسیاری از نابسامانی های اخلاقی و اجتماعی را از میان خواهد برد./1306/202/ب1

ارسال نظرات