۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۳۱۵۸۶۵
معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:

مرکز داده امین حوزه‌ خواهران نقش مؤثری در عرصه فضای مجازی دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از مرکز داده امین حوزه‌های علمیه خواهران، این مرکز را الگوی خوبی برای مراکز مشابه در کشور برشمرد و گفت: مرکز داده امین نقش مؤثری در عرصه فضای مجازی دارد.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران رسانه و فضاي مجازي

به گزارش خبرگزاری رسا، مهندس راسخ، معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از بازدید از مرکز داده امین، با اشاره به توانایی کم‌نظیر این مجموعه در زمینه فناوری اطلاعات تصریح کرد: سطح کار بسیار عالی بود و شاید بتوان گفت در سراسر کشور همانند ندارد.

 

مهندس راسخ ضمن تأکید بر موفقیت مرکز داده امین در دست‌یابی به اهداف مدنظر مدیران آن، اظهار داشت: مرکز داده امین الگوی بسیار خوبی برای مراکز مشابه به شمار می‌رود. صرفه‌جویی در هزینه، توسعه دانش بومی و سرویس‌دهی مناسب، از ویژگی‌های آن است.

 

معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه، از نقش بسیار مهم این مرکز در فضای مجازی سخن به میان آورد و ابراز کرد: یکی از مزایای انکارناپذیر مرکز داده امین، پاسخ‌گویی مناسب به نیازهای استفاده‌کنندگان در استان و کشور و نیز ارتباط با مراکز مشابه است.

 

مهندس راسخ در پاسخ به پرسشی مبنی بر راهکارهای افزایش توانایی‌های مرکز داده امین گفت: در این زمینه باید به مسائل متعددی توجه داشت، مانند تلاش برای آشنایی مردم با سرویس‌های ارائه‌شده، ایجاد زمینه آشنایی هر چه بیشتر پژوهشگران با فضای مجازی، ارتباط روزافزون با مراکز همسطح و نیز دانشگاه‌ها.

 

معاون توسعه مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پایان، با اشاره به علاقه‌مندی‌اش به بازدید از مرکز داده امین، خاطرنشان ساخت: ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درصدد توسعه اماکن مربوط به فناوری اطلاعات هستیم؛ از این رو، در نظر داشتیم که از این مرکز دیدن نماییم. همچنین لازم می‌دانیم که مجموعه توسعه مدیریت وزارتخانه از این مرکز بازدید نمایند و با میزان پیشرفت آن آشنا شوند./998/102/ب2

 

منبع: مرکز مدیریت حوزه­های علمیه خواهران

ارسال نظرات