۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۳۰۷۹۸۴
امام جمعه آبگرم:

ایران اسلامی پرچم دار مبارزه با داعش و استکبار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام صالحی جمهوری اسلامی ایران را پرچم دار مبارزه با داعش و استکبار دانست و گفت: استکبار گاهی در قالب داعش، گاهی تحریم و گاهی با تهاجم فرهنگی و نظامی وارد می‌شود و آن‌ها برای نابودی شیعیان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
حجت الاسلام علي صالحي

حجت الاسلام علی صالحی امام جمعه آبگرم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد نابودی اسرائیل اشاره کرد و گفت: اسرائیل و استکبار جهانی می‌خواهند بر جهان مسلط شوند و جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند اما رزمندگان مسلمان، اسرائیل و استکبار را نابود می‌کنند.

 

وی در ادامه افزود: استکبار گاهی در قالب داعش، گاهی تحریم‌ها و گاهی در قالب تهاجم فرهنگی و تهاجمات نظامی وارد می‌شود و آنها برای نابودی شیعیان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

این کارشناس حوزوی، جمهوری اسلامی را پرچم دار مبارزه با داعش و استکبار دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد جهان را از دست صهیونیست نجات دهد و اسرائیل هم اعلام کرده که ایران را نابود خواهد کرد.

 

امام جمعه آبگرم با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: اگر شما برای 25 سال آینده برنامه ریزی می‌کنید تا 25 سال دیگر وجود نخواهید داشت و مسلمانان و شیعیان بر صهیونیست و استکبار حاکم خواهند شد.

 

رمز پیروزی امت‌های اسلامی وحدت و یکدلی است

حجت الاسلام صالحی با بیان این‌که مسلمانان جهان بیدار هستند اظهار کرد: امروزه تمام کشورها هوشیارانه عمل می‌کنند و در برابر جنگ نرم و تحریماتی که اسرائیل بر کشورهای مسلمان تحمیل می‌کند دلیرانه ایستاده‌اند و در برابر زورگویی‌های آنها تسلیم نمی‌شوند.

 

وی در ادامه ابراز کرد: در جهان یک جامعه بسیجی از کشورهای اسلامی ایجاد شده و بحرین، عراق و سوریه به بیداری اسلامی رسیده و در برابر توطئه های دشمنان و استکبار ایستاده‌اند.

 

این کارشناس حوزوی بیان داشت: تمام کشورهای منطقه با هویت ظالمانه استکبار آشنا شده اند و از یکدیگر حمایت می‌کنند امروز ایران به عنوان قدرت برتر منطقه از کشور سوریه حمایت می‌کند و اجازه نمی‌دهد سوریه سقوط کند زیرا اگر سوریه شکست بخورد پایه های استکباری استعمار و غرب مستحکم می شود و ما هرگز اجازه پیروزی به مستکبران غرب را نمی‌دهیم.

 

امام جمعه آبگرم، ایران را اهرم پیروزی سوریه دانست و بیان کرد: با کمک های ملت شریف ایران از رزمندگان و دولت سوریه طولی نخواهد کشید که آنها به پیروزی قاطعانه و شجاعانه دست پیدا می‌کنند.

 

حجت الاسلام صالحی در پایان گفت: رمز پیروزی کشورهای اسلامی‌ وحدت و همدلی است اگر مسلمانان با یکدیگر متحد باشند هرگز دشمن غاصب نمی‌تواند بر آنها غالب شود./838/302/ب1

ارسال نظرات