۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۳۰۲۱۶۰
استاد اقتصاد دانشگاه مطرح کرد؛

ضرورت اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مسؤولان نظام

خبرگزاری رسا ـ استاد اقتصاد دانشگاه به تبیین ضرورت پیگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی از سوی مسؤولان نظام پرداخت و گفت: سیاست­های کلی رهبر معظم انقلاب برای این که به برنامه علمیاتی تبدیل شود نیازمند فعالیت ها و پژوهش­های گسترده­ای است.
فرشاد مومني فرشاد مومني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فرشاد مؤمنی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، به تبیین ضرورت پیگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی از سوی مسؤولان نظام پرداخت و گفت: برای این که سیاست­های کلی اقتصاد مقاومتی به برنامه علمیاتی و اجرایی تبدیل شود، نیازمند فعالیتهای و پژوهش­های فراوان و گسترده­ای است.

 

مؤمنی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در رهنموهای اخیرشان فرمودند که دولت برنامه های عملیاتی اقتصادی را برای من ارسال کرده است، بنابراین ایشان این برنامه­ها را به نهادهای ذی صلاح ارائه کرده­اند که این برنامه­های  را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند.

 

استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی عنوان داشت: اگر برنامه­های ارائه شده از سوی دولت راهکارهای عملیاتی و راهگشایی را داشته باشد، در برنامه ششم توسعه کشور در در دستور کار  و اولویت قرار می­گیرد  و اجرایی خواهد./998/پ200/ج1

ارسال نظرات