۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۲۹۸۴۳۰
استاد حوزه علمیه قم:

مرجع سازی راهبرد جدید غرب برای انحراف مردم از مسیر ولایت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ملانوری با اشاره به داستان حضرت موسی(ع) و سامری گفت: در حال حاضر دشمنان در مقابل حکومت الهی قیام کرده و برای مردم، امام و مرجع تقبلی و انگلیسی ارائه می‌دهند، تا فضا غبارآلود شود و مردم از امام زمان(عج) و نایب شایسته ایشان پیروی نکنند.
امام شناسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ملانوری، استاد حوزه علمیه قم، شامگاه امروز در برنامه به رنگ خدا از رادیو معارف با بیان این که امام صادق(ع) در سخنان گوهر بار خود می‌فرمایند که در اسلام برای هیچ چیز به اندازه ولایت تأکید نشده است، افزود: دلیل این سخن امام این است که بدون ولایت هدایت و تعالی انسان غیر ممکن می شود.

 

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: امام کسی است که مبدأ و مقصد را می‌شناسد به همین دلیل می‌تواند راه رسیدن به این مقصد را به ما نشان دهد و از سوی دیگر چون با مشکلات راه آشنا است می‌داند چه خطراتی در راه انسان را تهدید کرده و چه کسی راهزن بوده و در کمین انسان به راه نشسته تا سرمایه های وجودی او را غارت کند.

 

حجت الاسلام ملانوری با اشاره به اینکه همین نقش کلیدی امام در طول تاریخ موجب شده که دشمن به امام سازی و پیامبر سازی جعلی روی آورد، تصریح کرد: دشمن با همین کار می‌خواهد مردم را به مسیر غلط و منحرف بکشاند تا به اهداف خود برسد به همین دلیل سعی می‌کند تا جایی که ممکن است برای همه بخش‌های اعتقادی در جامعه بدل درست کند که در طول تاریخ در زمان حضرت موسی(ع) سامری همان شخصی بود که شیطان به جای پیامبر(ص) قرار داد تا به وسیله او بتواند مردم را گمراه کند.

 

وی با بیان اینکه شیاطین برای رسیدن به اهداف خود از ساختن کارشناسان مذهبی قلابی هم ابایی ندارند و مرجع لندنی و انگلیسی برای جهان اسلام تعریف می کنند، افزود: ما باید زندگی خود را با رویکرد سیاسی شناخت امام و ولی خدا در روی زمین قرار دهیم تا در شناخت امام دچار خطا و اشتباه نشویم.

 

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: کسی که امام و ولی خدا را در زمان خود نشناسد به مرگ جاهلی مرده است زیرا چنین انسانی هرگز نتواسته مسیر واقعی و هدف و مقصد را تشخصی دهد چون امام نداشته و بدون امام شناخت مقصد و راه غیر ممکن است.

 

حجت الاسلام ملانوری یادآور شد: یزیدی های زمان ما همان اسرائیل و آمریکا هستند که در مقابل حکومت الهی قیام کرده و برای مردم پیامبر، امام و مرجع جعلی و تقبلی ارائه می‌دهند تا فضا غبارآلود شود و مردم نتوانند امام زمان و نایب شایسته را در زمان خود بشناسند./968/پ202/س

ارسال نظرات