۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۲۸۷۱۲۲
استاد حوزه علمیه قم:

افراطی‌ خواندن نیروهای انقلابی کمک به دشمن است/ آمریکایی ها با دو حربه لبخند و چماق در فکر نفوذ به ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان با تأکید بر این که راهبرد اقتدار ایران اسلامی در اقتصاد قوی، توسعه علمی پیشرفته و حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری به ویژه در جوانان است، گفت: نسبت دادن افراط گری به جوانان انقلابی و حزب الهی از سوی مسؤولان، کمک به دشمن است.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني حجت السلام مهدي سليماني اردهالي

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب بیانات حکیمانه و خردمندانه ای در رابطه با اتفاقات داخلی و خارجی داشت، گفت: گوش فرا دادن و عمل کردن به فرمایشات رهبری موجب عبور از گردنه هایی می شود که دشمنان کینه توز نظام و انقلاب برای کشورمان درست کرده اند.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمود، ایران اسلامی اقتدار دارد و این اقتدار باید حفظ شود که راهبرد آن در اقتصاد قوی، توسعه علمی پیشرفته و حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری به ویژه در جوانان است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر این که نسبت دادن افراطی‌گری به جوانان انقلابی و حزب اللهی از سوی مسؤولان امری غلط است، گفت: این کار اگر عامدانه باشد، کمک به دشمن است.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که دشمن به دنبال عدم همراهی جوانان با انقلاب است، گفت: جوانان ایرانی پرشور و پر نشاط هستند که در راهپیمایی اربعین و تشییع جنازه شهدا به وضوح دیده می شود.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: جمعیت جوان کشور خار چشم دشمن است و این جمعیت حامی و عاشق شهدایی هستند که بیست سال قبل به شهادت رسیده اند و این نشان از فهم و برقراری ارتباط جوانان با شهدا است.

 

وی با تأکید بر این به واسطه رشادت های شهدای ایران اسلامی امنیت و اقتدار علمی دارد، گفت: ملت ایران در برابر استکبار عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد و استکبار را به عقب نشینی وادار خواهد کرد.

 

در آمریکا عده ای با لبخند و عده ای با چماق در فکر نفوذ در ایران هستند

وی یاد آور شد: در روایات، امنیت و سلامتی را بسیار ارزشمند دانسته اند که به لطف خداوند متعال امروز ایران اسلامی را می توان امن ترین کشور دنیا دانست.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که ایران محور ثبات و موجد ثابت شدن امنیت در خاورمیانه است، افزود: در آمریکا که خود را مهد تمدن می داند در جای جای آن مردم به دست پلیس کشته می شوند.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان این که در خاورمیانه شاهد کشته شدن کودکان و مظلومان هستیم، گفت: در روزهای گذشته داعش در عراق پنج شیعه را در آتش سوزانده است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به جنایات عربستان در یمن، گفت: کشتار در سوریه، یمن و عراق به دستور آمریکای جنایتکار است.

 

وی با تأکید بر این که نباید فریب خنده های مکارانه و حیله گرانه آمریکا را خورد، افزود: در آمریکا عده ای با لبخند و عده ای با چماق در فکر نفوذ در ایران هستند تا نظام برآمده از خون شهدا را با اختلاف بین مردم از هم متلاشی کنند.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: آمریکا به دنبال سلطه بر ایران است، اما این توطئه با وحدت و هوشیاری مردم و همدلی با دولت نقش بر آب خواهد شد./1307/ت302/ج

 

ارسال نظرات