۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۲۸۶۹۴۶
خبرگان بصیر(3)

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی: مجلس خبرگان امین مردم است/ جریان فتنه به دنبال نفوذ در خبرگان آینده است

خبرگزاری رسا - امام جمعه موقت تهران نسبت به خیز اصحاب فتنه برای ورود به خبرگان آینده هشدار داد و گفت: مجلس خبرگان در دوره های مختلف نشان داد که امین امام و امت اسلامی هستند.
حجت الاسلام صديقي

حجت الااسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت ویژه مجلس خبرگان رهبری در نظام اسلامی، گفت: بحمدالله مجلس خبرگان در دوره های مختلف نشان داد ه است که امین امام و امت اسلامی است.

 

 وی در ادامه اظهار داشت: نمایندگان مجلس خبرگان نگهبانان خوبی برای شجره طیبه و سنگرنشینان عرصه حکومت اسلامی و ولایت هستند.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان این که باید حواس مان را جمع کنیم تا کسانی که آمریکا را تبلیغ و ترویج می کنند مردم مقابل آنها بیاستند، خاطرنشان کرد: آنها ترفندهایی دارند و جریانی به نام فتنه را می خواهند نفوذ دهند و مردم باید با هوشیاری و بصیرت حواس شان به این موضوع باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین  صدیقی در رابطه با ویژگی ها و معیارهای شاخص اعضای مجلس خبرگان تصریح کرد: به طور مجمل اعضای مجلس خبرگان رهبری نباید انحراف فکری و سابقه بدی باشند و از نظر دانش در حدی باشند که بتوانند ولی فقیه را از نظر علمی و عملی تشخصی دهند./818/ت302/ج

ارسال نظرات