۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۲۵۵۰۴۱
3 و 4 اردیبهشت‌ماه در سرپل ذهاب؛

یادواره شهدای عملیات بازی دراز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز، سوم و چهارم اردیبهشت جاری در سرپل ذهاب برگزار می‌شود.
بازي دراز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اردیبهشت ماه هر سال مراسم یادواره و بزرگداشت شهدای عملیات بازی دراز در ارتفاعات منطقه سرپل ذهاب برگزار می شود.

 

محمد باقر آقایی از فعالان فرهنگی و اردویی استان کرمانشاه با توجه به فرا رسیدن سالگرد عملیات بازی دراز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری برنامه های متعدد در این دو روز در منطقه سرپل ذهاب و ارتفاعات بازی دراز خبر داد.

 

وی در ادامه افزود: تعداد 30 اتوبوس از مرکز استان و یک اتوبوس از هر شهرستان به منطقه بازی دراز اعزام می‌شود.

 

آقایی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم از مساجد و مراکز فعال فرهنگی منتخب در شهر کرمانشاه از جمله مسجد النبی(ص) طاقبستان، مؤسسه وصال نور، مسجد نور المهدی(عج)، مسجد نورالحسین(ع) و مسجد چهارمین شهید محراب به منطقه عملیاتی بازی دراز اعزام خواهند شد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این برنامه طی دو روز و با مراسم یادمان امیر سرلشگر خلبان شهید علی اکبر شیرودی در 20 کیلومتری ارتفاعات بازی دراز در عصر روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه شروع می شود.

 

مدیر اجرایی یادمان با توجه به مصادف شدن شروع یادواره با لیلة الرغائب، افزود: مراسم پر فیض دعا و مناجات با مداحی مداحان اهل بیت در حرم احمد بن اسحاق شهرستان سرپل ذهاب برگزار می شود.

 

آقایی اظهار داشت: برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز از ساعت هفت صبح روز جمعه با حضور خانواده های شهدا، مسؤولان، یادگاران دفاع مقدس و عموم مردم آغاز می شود.

 

وی در پایان اضافه کرد: ایستگاه های صلواتی به همت تعدادی از فعالان فرهنگی استان کرمانشاه در طول مسیر جهت خدمت رسانی به زائران محترم بر پا می شود./967/ت302/ب4

ارسال نظرات