۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۲۳۴۴۷۸

نجف اشرف در آستانه اربعین حسینی

خبرگزاری رسا ـ این روزها شهر نجف اشرف به ویژه هسته مرکزی آن با حضور پرشور زائرانی روبه رو است که می‌خواهند خود را برای یک پیاده روی سه روزه آماده کنند و به قبله دلها یعنی کربلای معلی برسانند.
نجف اشرف در آستانه اربعين حسيني


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری ، با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی از اول تا بیستم ماه صفر، سیل عظیم عاشقان امام حسین (ع) با پای پیاده عزم سفری می‌کنند که پایان آن رسیدن به معشوق است.

برای زائرانی که از نقاط مختلف جهان خود را به کشور عراق می‌رسانند، تفاوتی نمی‌کند که 100 کیلومتر را با پای پیاده عزم کوی یار کنند یا 400 کیلومتر، اما آنچه برای آنان اهمیت دارد، نیت و ارادت خالصانه به امام سوم شیعیان است.

مسیر نجف تا کربلا از مهم‌ترین مسیرهایی است که زائران حسینی آن را برای پیاده روی انتخاب می‌کنند که نقطه شروع آن را با زیارت مولی الموحدین امیرمؤمنان امام علی (ع) آغاز کنند و از آن حضرت اجازه عبور بگیرند.

این روزها شهر نجف اشرف به ویژه هسته مرکزی آن یعنی بارگاه مطهر امیرالمؤمنین (ع) با حضور پرشور زائرانی روبه رو است که از مرزهای زمینی و هوایی به این شهر آمده اند تا خود را برای یک پیاده روی سه روزه آماده کنند و به قبله دلها یعنی کربلای معلی برسانند./840/د102/ف


ارسال نظرات