۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۳۰۳۶۶
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(61)

ترویج طب سنتی نیازمند یاری مراکز حوزوی و رسانه‌ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم یکی دیگر از ظرفیت های موجود در قم را توجه به طب سنتی دانست و اظهار داشت: طب سنتی یکی از ظرفیت های مورد توجه در قم است؛ بنابراین باید برای توسعه این ظرفیت تلاش زیادی شود و این علاقه به بحث بحث طب سنتی باید به وسیله رسانه برجسته شود.
نامداري نامداري نامداري
احمد نامداری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.
 
نامداری با توجه به ظرفیت های مذهبی موجود در قم گفت: برای انعکاس خبرهای یک منطقه باید به ظرفیت های آن مکان توجه شود و مهم ترین ظرفیت موجود در شهر مقدس قم شاکله مذهبی آن است بنایراین برای انعکاس خبرهای قم باید به این ظرفیت توجه شود.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم یکی دیگر از ظرفیت های موجود در قم را توجه به طب سنتی دانست و اظهار داشت: طب سنتی یکی از ظرفیت های مورد توجه در قم است؛ بنابراین باید برای توسعه این ظرفیت تلاش زیادی شود و این علاقه به بحث بحث طب سنتی باید به وسیله رسانه برجسته شود.
 
وی در ادامه به انتشار نشریه ای در حوزه طب سنتی اشاره کرد و افزود: با همکاری دوستان و پزشکان این نشریه در حال انتشار است و سعی در اطلاع رسانی در رابطه با طب سنتی دارد.
 
نامداری از فعالان حوزوی در راستای طب سنتی دعوت به همکاری کرد و ابراز داشت: تلاش شده است که به وسیله تعامل با حوزه و فعالان طب سنتی در قم و ایجاد همکاری در این رابطه به توسعه طب سنتی پرداخته شود.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان با اشاره به حضور فعال خبرگزاری رسا گفت: خبرگزاری رسا در این دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور فعال خود یکی از برجسته ترین غرفه ها را در معرض نمایش قرار داده است./1322/پ200/س
ارسال نظرات