۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۴۳۸۲۰۴
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۹۵ در دستور کار جلسات علنی مجلس در هفته آینده قرار گرفت

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی لایحه یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال ۹۵ در دستور کار هفته آینده نمایندگان در صحن علنی مجلس قرار دارد و اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز در هفته آینده در مجلس مشخص خواهند شد.
بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه مچلس شورای اسلامی

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از فارس، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در جلسات علنی مجلس در هفته آینده بررسی لایحه یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال 95 را در دستورکار خود دارند.

 

وی افزود: همچنین بناست تا اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز در هفته آینده از سوی نمایندگان انتخاب شوند و متقاضیان برای این موضوع تا روز شنبه، بیست وششم تیرماه فرصت دارند تا برای این منظور ثبت‌نام کنند.

 

سخنگوی هیأت رئیسه مچلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در هفته آینده بررسی واصلاح لوایح اعاده‌شده از سوی شورای نگهبان به مجلس در دستورکار صحن قرار دارد و دو طرح دو فوریتی در مورد تنقیح قوانین نیز در دستورکار خواهد بود.

 

نعمتی خاطرنشان کرد: همچنین انتخاب نمایندگان برای نظارت بر شوراها و هیأت‌های مختلف ازجمله هیأت نظارت بر مطبوعات، هیأت نظارت بر سازمان صداوسیما و شورای عالی انرژی و... در دستورکار نمایندگان قرار خواهد داشت.

 

وی در پایان گفت: چنانچه موضوع انتخاب رئیس دیوان محاسبات و دادستان این دیوان در کمیسیون برنامه و بودجه در روز یکشنبه هفته آینده نهایی شود، انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات نیز در دستور کار صحن علنی مجلس در هفته آینده قرار خواهد داشت./836/د102/ل

ارسال نظرات