۱۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۹۹۶۰۰
آیت الله طبرسی:

انتخابات هیأت رییسه خبرگان باید به دور از هرگونه نزاع سیاسی برگزار شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که اعضای مجلس خبرگان رهبری هیچ رقابتی با هم ندارند، تصریح کرد: رسانه ها باید در ارائه اخبار و گزارش حرمت این مجلس خبرگان و اعضای آن را نگه دارند.
آيت الله نور الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با انتقاد دوباره از رقابتی جلوه دادن انتخابات هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری از سوی برخی رسانه ها گفت: این مجلس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک جایگاه خاصی برخوردار است و قابل مقایسه با دیگر مجلس‌ها نیست.

وی با تأکید بر این که اعضای مجلس خبرگان رهبری هیچ رقابتی با هم ندارند، تصریح کرد: رسانه ها باید در ارائه اخبار و گزارش حرمت مجلس خبرگان و اعضای آن را نگه دارند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: رسانه ها نباید با ارائه اخبار و گزارش های غیر منصفانه فضای مجلس خبرگان رهبری و اعضای آن را رقابتی جلوه دهند و این اقدام در حد این مجلس نیست، چون اعضای مجلس خبرگان از بزرگان و علمای نظام هستند و رقابت بین آنها معنی ندارد.

وی افزود: انتخابات هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری باید در فضایی کاملاً آرام و به دور از هرگونه نزاع سیاسی برگزار شود، چون این مجلس از جایگاه رفیعی در نظام اسلامی برخوردار است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که افرادی که برای انتخابات هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری اعلام آمادگی کردند ولایی و در مسیر ولایت حرکت می کنند، خاطرنشان کرد: این بزرگان همواره در مسیر دفاع و حراست از انقلاب و ولایت پیشگام بودند.

وی با اشاره به این که انسان های بزرگ و تأثیر گذار نیز دچار خطا و اشتباه می شوند، گفت: نباید وقتی خطا و یا اشتباهی از این افراد سر زد همه خدمات آنها را نادیده بگیریم و تنها به اشتباه او نگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه درمازندران، تهمت و افتراء زدن به خادمان و دلسوزان نظام را خواست اصلی دشمنان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: باید بدانیم که تهمت زدن به دلسوزان نظام جز شادی و سوء استفاده دشمنان قسم خورده نظام هیچ سودی برای ما نخواهد داشت.

وی همچنین به تلاش فتنه در 25 بهمن امسال اشاره کرد و با بیان این که هدف منافقان داخلی و خارجی منحرف کردن ذهن مردم خاورمیانه و دنیا از خیزش های مردمی در منطقه بود، ادامه داد: اما علیرغم همه تلاش فتنه گران داخلی این توطئه ها با عدم همراهی ملت ایران شکست خورد.

امام جمعه ساری  با بیان این که آمریکایی ها همواره حامیان اصلی فتنه گران در داخل کشور بودند، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در طول بیش از سی سال گذشته با همه ترفند ها و توطئه افکنی های دشمنان نظام آشنا هستند و فریب حیله گری آنها را نمی خورند.  

آیت الله طبرسی با تأکید براین که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محور خیزش های مردمی در منطقه است، ادامه داد: همه مردم مسلمان خاورمیانه ایران اسلامی را الگوی حرکت های آزادی خواهانه خود قرار داده اند.

وی با بیان این که ملت های مسلمان منطقه خواهان برپایی حکومت اسلامی با حضور و مشارکت مردم هستند، افزود: آنها دیگر از حکومت های دیکتاتور و سرسپرده خسته شده اند.

 امام جمعه ساری با بیان این که غربی ها به ویژه آمریکا تلاش می کنند خیزش های مردمی در کشورهای منطقه را به نفع خود مصادره کنند، ادامه داد: مردم مسلمنان تونس و مصرباید مراقب توطئه افکنی کشورهای غربی در کشور خود باشند.

وی با اشاره به تأسیس کمیته امداد امام به فرمان معمار کبیر انقلاب اظهار داشت: این نهاد اثرگذار توانسته در این مدت کارنامه موفقی را در حوزه محرومیت زدایی داشته باشد./950/پ201/ص

ارسال نظرات