۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۹۸۵۸۶
معاون سینمایی وزیر ارشاد:

سینما ابزاری برای انتقال اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ شمقدری با تأکید بر ترویج ارزش‌ها و هویت‌های انقلابی از طریق سینما گفت: امسال چند گام خوب برای نزدیک کردن هویت سینمای ایران به هویت انقلاب اسلامی برداشته شد که علیرغم کارشکنی‌ها، این مسیر پربار و پرتوان طی شد.
سینما ابزاری برای انتقال اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جواد شمقدری، معاون سینمایی وزیر ارشاد، 28 بهمن‌ماه، در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره فیلم فجر در مشهد با اشاره به حضور 110 فیلم در جشنواره امسال‌، ظرفیت سینمای ایران را بیش از این دانست و ا‌ظهار داشت: البته این ظرفیت تولید اکنون بیشتر در تهران متمرکز است.

وی افزود: در سال گذشته و در مسیر اجرای عدالت تلاش کردیم این ظرفیت در استان‌ها هم ایجاد شود که چون نیازمند تعریف ساز و کارهای خاص خود است نتیجه چندنی حاصل نشده است.

شمقدری تأکید کرد: امروز سینما ابزاری که می‌تواند افکار و اندیشه‌ها و پیام‌های ناب انقلاب اسلامی را به گستره وسیعی از مخاطبان منتقل کند و با توجه به اهتمام ویژه دولت دهم به امور فرهنگی امیدواریم ظرفیت‌های سینمای افزون بر پایتخت در سایر استان‌ها نیز تقویت شود.

معاون سینمایی وزیر ارشاد با تأکید بر ضرورت ترویج ارزش‌ها و هویت‌های انقلابی از طریق سینما خاطرنشان کرد: امسال چند گام خوب برای نزدیک‌کردن هویت سینمای ایران به هویت انقلاب اسلامی برداشته شد که علیرغم کارشکنی‌ها، این مسیر پربار و پرتوان طی شد و امروز می‌توان گفت بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، افتخاری برای سینما و سینماگران است.

گفتنی است، هشتمین جشنواره فیلم فجر مشهد که از بیستم بهمن‌ماه آغاز شده بود با گرامیداشت یاد شهید سیدابراهیم اصغرزاده و تجلیل از خانواده وی، شب گذشته در محل تالار نور مشهد به کار خود پایان داد.‌/930/پ202/س
ارسال نظرات