۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۹۷۵۹۸
آیت الله ممدوحی:

انقلاب اسلامی درس زندگی بدون استکبار و استبداد را به جهانیان آموخت

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نقش انقلاب اسلامی ایران را در تحولات بیدارگرایانه در کشورهای منطقه را برجسته توصیف و تصریح کرد: امام راحل و انقلاب اسلامی به جهانیان آموخت که می شود بدون حمایت و سلطه استکبار و استبداد هم زندگی کرد.
آيت الله حسن ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره تحولات اخیر در منطقه و خیزش بیداری اسلامی، تصریح کرد: این تحولات از ابعاد مختلف قابل تحلیل و ارزیابی است و باید توجه داشت که یک روزگاری می بایست غرب شکست می خورد.

وی ابراز کرد: استعمار گری و استبداد هیچ وقت دوام ندارد، این مساله به فطرت مردم برمی گردد که می خواهند آزاد باشند و طبق باور، عقیده و فرهنگ خودشان عمل کنند.

آیت الله ممدوحی، ابراز داشت: اینها می خواهند مردم دنیا تحت سلطه آنها باشند از این رو سعی می کنند با نقشه های مختلف این تفکر شوم را به کشورهای مختلف سرایت دهند.

وی با بیان اینکه موج بیداری همه جا را فرا گرفته است، تاکید کرد: جرقه آن الان زده شده است، مردم می فهمند که آنچه این اختاپوس ها برایشان تدارک دیده اند سرابی بیش نیست و آنها می توانند با بازگشت به فطرت خویش از یوغ آنها خارج شوند و به زندگی خود بپردازند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نقش انقلاب اسلامی در این تحولات بسیار برجسته و ممتاز دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به دنیا فهماند که اینچنین نیست که کسانی نتواند بدون حمایت ابرقدرت ها زندگی کنند.

وی بیان داشت: امام راحل این مساله را به ملت ایران و سایر ملت های جهان آموخت و خوشبتانه ملت ایران با بیرون کردن استبداد و استکبار از کشور امروز به دستاوردهای بسیار خوبی نیز دست یافته است. /924/ت302/ج

ارسال نظرات