۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۹۷۰۲۹

دیدار استادان حوزه علمیه خواهران تهران با مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران

خبرگزاری رسا ـ جلسه شورای استادان حوزه علمیه خواهران کوثر تهران با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در مجتمع کوثر تهران برگزار شد.
دیدار استادان حوزه علمیه خواهران تهران با مدیر کل تبلیغات اسلامی تهران



خدیجه جلالی، مدیر مدرسه علمیه کوثر تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: جلسه شورای اساتید حوزه علمیه کوثر روز گذشته با حضور حجت الاسلام نیک‌نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران و مؤسس مدرسه علمیه کوثر، در سالن جلسات مجتمع کوثر برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور بیش از 30 نفر از اساتید سطح 2‌ و سطح 3‌ مدرسه علمیه خواهران کوثر برگزار شد، اساتید به بیان مسائل و مشکلات تحصیلی طلاب پرداختند، سپس حجت الاسلام نیک نژاد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، منشأ تحولات انقلاب کشورهای اسلامی دنیا را انقلاب اسلامی ایران دانست و هدف از برگزاری این جلسه را رسیدگی به مشکلات طلاب عنوان کرد.

وی گفت: برگزاری دوره های تخصصی در سطوح بالاتر و نیز ایجاد فضای مناسب علمی و استفاده از فناوری روز مانند کتابخانه دیجیتالی برای استفاده اساتید و به ویژه طلاب ضروری است و راه‌اندازی این امکانات در آینده نزدیک شکل خواهد گرفت.

مدیر مدرسه عملیه خواهران کوثر تهران اظهار کرد: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه، با توجه به برگزاری دوره‌های تخصصی تبلیغ در مدرسه علمیه خواهران کوثر و همچنین واگذاری ساماندهی مبلغات به به این مدرسه علمیه، این مکان را بستر مناسبی برای آموزش تخصصی تبلیغ معرفی کرد.

جلالی ابراز داشت: مؤسس مدرسه علمیه کوثر تهران در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای خانم سمیه عباسی، وی را به عنوان مدیر جدید سطح 3  مؤسسه آموزش عالی کوثر معرفی کرد.

وی همچنین از برگزاری نشست بانوان فرهیخته و مبلغ استان تهران در عرصه دینی، روز گذشته در حوزه علمیه کوثر تهران خبر داد و گفت: این نشست با حضور حجت الاسلام صادقی کیا، مدیر امور دفاتر و قائم مقام مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در امور حوزوی، جلالی، مدیر مدرسه علمیه کوثر و مسؤول امور بانوان استان تهران و جمعی از بانوان فرهیخته در سالن جلسات مدرسه علمیه کوثر تهران برگزار شد که طی آن به تکمیل و بررسی طرح حجاب در مدارس و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی فرهیختگان پرداخته شد./956/پ202/س

ارسال نظرات