۰۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۹۶۴۸۵

برنامه های گرامیداشت دهه فجر در 313 مسجد گیلان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، از برگزاری جشن های گرامی داشت دهه فجر در 313 مسجد سطح استان خبر داد.
کانون هاي مساجد
حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با بیان این که مساجد دارای نقش محوری در پیروزی انقلاب اسلامی بودند گفت: کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان گیلان متشکل از 313 مسجد است که با برگزاری جلسات مختلف برنامه های متنوعی برای گرامی داشت این دهه و متناسب با ماه صفر تدارک دیده شده است.

وی با بیان این که 313 مسجد استان برگزار کننده برنامه های گرامی داشت ایام الله دهه فجر هستند، اذعان داشت: همایش انقلاب، مسجد و بصیرت با سخنرانی وعاظ برجسته استانی و برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر از برنامه های مشترک همه مساجد در دهه فجر است.

مسؤول کمیته مساجد دهه فجر استان گیلان، به دیگر برنامه هایی اجرایی این کمیته در دهه فجر اشاره و بیان کرد: تجدید میثاق با شهدا در قالب دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدای انقلاب و دفاع مقدس در سطح مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی شامل پیاده روی خانوادگی، مسابقات ورزشی، نمایشگاه ویژه انقلاب با عنوان دهه عزت، اجرای تئاتر و سرود و همایش شعر تخت عنوان طلوع فجر از مهم ترین برنامه های این کمیته است.

وی همچنین از افتتاح صد کانون فرهنگی و هنری مساجد در این ایام خبر داد و بیان کرد: برگزاری مسابقه های متنوع در قالب نقاشی، خطاطی، کتابخوانی، دل نوشته، خاطره نویسی و وصیت نامه امام راحل از دیگر برنامه ها است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، نشست فرهنگی، سیاسی، اجتماعی با محوریت نقش مردم در پیروزی انقلاب، تجلیل از نخبگان قرآنی و برگزیدگان مسابقات مختلف مساجد را از دیگر برنامه های گرامی داشت این روزهای مبارک دانست که از سوی کمیته مساجد استان گیلان برگزار می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات