۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۹۴۱۳۶
آیت الله ممدوحی:

حماسه 9 دی تو دهنی محکمی به فتنه گران و استکبار جهانی بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حضور حماسی مردم را در 9دی تو دهنی و پاسخی قاطع و محکم به فتنه گران و دشمنانی دانست که قصد داشتند در کشور نقشه های خود را عملیاتی کنند.
آيت الله حسن ممدوحي آيت الله حسن ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامی داشت حماسه ملت ایران در نهم دی ماه سال گذشته، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز را نشانگر بصیرت و هوشیاری آنان دانست.

آیت الله ممدوحی بیان داشت: حضور حماسی مردم غیور و انقلابی ایران در نهم دی ماه سال گذشته فتنه گران و بدخواهان داخلی و خارجی نظام اسلامی را مایوس کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: نهم دی بازتاب و تودهنی محکمی به فتنه گران بود و بحمدلله با بصیرت مردم از آن به بعد فتنه خاموش شد، البته فتنه را جور دیگری دنبال کردند.

آیت الله ممدوحی ادامه داد: در این حوادث خارجی ها مردم ما را امتحان کردند و ملت با حضور خروشان خود در صحنه پاسخی قاطع و محکم به آنها دادند و استکبار در حقیقت جواب خود را خوب گرفت.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: توصیه من به مردم این است که بیدار و هوشیار باشند، دشمن علی الدوام در صدد توطئه و نقشه چینی علیه ارزش ها و انقلاب است و برای این مساله از هر فرصتی استفاده می کند، ما اگر یک لحظه غافل باشیم دشمن سوء استفاده خواهد کرد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات