۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۹۲۵۹۴
28آذرماه ؛

نتایج قرعه کشی عمره طلاب اعلام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه، زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی عمره طلاب را 28 آذرماه اعلام کرد.
مكه مكرمه - حج ـ عمره _ حاجي
حجت الاسلام محمود ملکدار، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که زمان نام نویسی عمره طلاب به پایان رسیده است، اظهار داشت: اسامی طلاب عمره گذار 28 آذر ماه اعلام می‌شود.

وی 15 آذر ماه را آخرین فرصت نام نویسی برای اعزام به عمره اعلام کرد و افزود: طلاب می‌توانند از 28 آذر ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی www.morth.ir نتایج قرعه کشی را مشاهد کنند.

حجت‌الاسلام ملکدار با بیان این که در سال جاری هفت هزار نفر در قالب بیست کاروان به عمره مفرده اعزام خواهند شد، اظهار داشت: افزون بر این کاروان‌ها، گروی از مبلغان، استادن و ممتازان حوزه نیز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی زمان اعزام عمره طلاب را بهمن ماه اعلام کرد و یاد آور شد: اعزام طلاب به عمره مفرده تا تیرماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه همچنین از اعزام کاروان ویژه روحانیان ایثارگر، همراه با خانواده‌های آنان به عمره مفرده خبر داد و گفت: برای کاروان‌هایی که به صورت ویژه به سرزمین وحی مشرف خواهند شد، تسهیلات ویژه‌ای اختصاص می‌یابد./917/پ202/ص
ارسال نظرات