۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۹۲۴۳۳

آیت الله کعبی از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور در دفتر خبرگزاری رسا، با مدیر عامل و هیات تحریریه این رسانه حوزوی دیدار و گفت و گو کرد.
آيت الله عباس كعبي آيت الله عباس كعبي آيت الله عباس كعبي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یک شنبه شب، در دفتر خبرگزاری رسا در قم حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این خبرگزاری، با مدیر عامل و هیات تحریریه این خبرگزاری دیدار و گفت گو کرد.

وی در این دیدار با قدردانی از عملکرد خبرگزاری رسا، راه اندازی این رسانه حوزوی را اقدامی ارزنده و مورد نیاز حوزه های علمیه عنوان کرد و گفت: خبرگزاری رسا با توجه به اینکه به واقعیات حوزه های علمیه توجه کرده، توانسته است رضایت مراجع، علما و مجموع حوزویان را تامین و جلب کند.

آیت الله کعبی با بیان اینکه جایگاه خبرگزاری رسا در بین حوزویان بسیار خوب است، گفت: این خبرگزاری به عنوان یک رسانه حوزوی، ارزشمند، انقلابی و معتبر جای خود را در حوزه باز کرده است.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و عملکرد خبرگزاری رسا ارائه کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا، همگرایی حوزه و حاکمیت، پیگیری مطالبات و بیانات رهبر معظم انقلاب و کادر سازی در عرصه خبر و تربیت نیروهای متعهد و متخصص را از مهم ترین اهداف این رسانه حوزوی عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد جواد گلزار سردبیر خبرگزاری رسا نیز در این دیدار، گزارشی از برنامه ها و نحوه پوشش اخبار و رویدادهای حوزه های علمیه از سوی این خبرگزاری ارائه کرد و با تشریح اقدامات و فعالیت های جدید خبرگزاری رسا، توجه به قالب های جدید خبری و اهتمام به نرم خبر و کیفیت بخشی به اخبار را از مهم ترین برنامه های جدید این رسانه حوزوی عنوان کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات