۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۹۰۵۴۹
امام جمعه امیدیه خوزستان:

طرح پرونده نقض حقوق بشر آمریکا، رسوایی بزرگی برای دولتمردان این کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه خوزستان، باز شدن پرونده نقض حقوق بشر آمریکا را بزرگترین رسوایی برای دولت مردان این کشور دانست.
امام جمعه اميديه، حجت الاسلام بوعلي
حجت الاسلام عبدالرضا بوعلی، امام جمعه امیدیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به عملکرد ضد بشری در تاریخ آمریکا، اظهار داشت: تجاوزهای بیش از حد آنان به کشور های مستضعف، زندانی کردن انسان های بی گناه و دیوانه، نقض حقوق بشر آمریکا در کشورهای خاور میانه به صورت آشکارا و تشکیل زندان های گوانتانامو، ابوقریب، نقش آشکار حقوق بشر از سوی این کشور است.

استاد حوزه های علمیه امیدیه، با بیان این که آمریکا از دیرباز ناقض حقوق جوامع بشری بوده است، ابراز داشت: امروز آنچنان این مسأله آشکار شده است که بسیاری از کشورها نسبت به این عملکرد ضد انسانی آمریکا در شورای حقوق بشر سازمان ملل قیام کرده اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی، مطرح شدن این پرونده نقض حقوق بشر آمریکا در شورای حقوق بشر نشانه رسوایی دولتمردان این کشور دانست و افزود: آمریکا باید پایبند به قوانین بین المللی باشد و این قوانین را بایدرعایت کند.

حجت الاسلام بوعلی، در پایان با اشاره به این که دولتمردان آمریکا در بین مردم آمریکا جایگاهی ندارند، تصریح کرد: ظلم و ستم های آمریکا چنان فراگیر شده که مردم این کشور علیه دولت خود قیام کرده اند./945/پ202/الف
ارسال نظرات