۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۹۰۵۴۴
امام جمعه امیدیه اهواز:

غدیر پیام آشکار اسلام و قرآن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه، غدیر را پیام اسلام و قرآن دانست و پیروی از آیین غدیر را پیروی از اسلام، قرآن و ائمه اطهار(ع) عنوان کرد و گفت: حضور گسترده مردم در عرصه های اجتماعی و همچنین پیروی از ولایت فقیه مشت محکمی بر دهان مستکبران است.
غدير
حجت الاسلام عبدالرضا بوعلی، امام جمعه امیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عید غدیر را از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان و ادامه دهنده راه و نهضت پیامبر اکرم(ص) دانست و اظهار داشت: پیام غدیر، پیام اسلام و قرآن است و پیروی از آیین غدیر پیروی از اسلام، قرآن و ائمه اطهار(ع) است.

استاد حوزه‌های علمیه امیدیه، با اشاره به ولایی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: نظام ایران براساس سنت پیامبر اکرم(ص) و ولایت ائمه اطهار(ع) تشکیل شده است و قوانین اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس سیره معصومین(ع) به تصویب رسیده است.

امام جمعه امیدیه، در ادامه سخنان خود، با بیان این که خداوند استمرار حرکت انبیا را در راه ولایت قرار داده، عید غدیر را عید ولایت عنوان کرد و افزود: جایگاه ولایت در بین مردم ایران ارزشمند و با اهمیت است؛ چون مردم دین خود را از ولایت دریافت می‌کنند؛ از این رو اساسی‌ترین عنصر در بین آحاد جامعه ولایت فقیه است.

حجت الاسلام بوعلی، با اشاره به هراس دشمنان نسبت به ولایت فقیه اذعان داشت: دشمنان از بیشترین چیزی که هراس دارند ولایت فقیه است و از آن جایی که دشمنان به ولایی بودن مردم ایران پی برده اند، سعی در ایجاد تفرقه بین مردم و نظام هستند؛ بنابراین حضور گسترده مردم در عرصه های اجتماعی و همچنین پیروی از ولایت فقیه مشت محکمی بر دهان مستکبران است./945/پ202/س
ارسال نظرات