۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۹۰۱۷۷
امام جمعه امیدیه خوزستان:

مساجد بهترین مکان برای تبلیغ مبلغان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه خوزستان، مساجد را بهترین مکان تبلیغی روحانیان و مبلغان دینی دانست و اظهار داشت: هدف از حضور طلاب در حوزه های علمیه انجام فعالیت های تبلیغی در بین افراد جامعه است.
مساجد بهترین مکان برای تبلیغ مبلغان است
حجت الاسلام عبدالرضا بوعلی، امام جمعه امیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به وجود سه حوزه علمیه در این شهرستان اظهار داشت: شهرستان امیدیه دارای سه حوزه علمیه که شامل حوزه علمیه مهدیه که به صورت بلند مدت فعالیت می کند، حوزه علمیه خواهران که در سالهای بعد از پیروزی انقلاب تأسیس شد و حوزه علمیه سفیران هدایت که سومین حوزه علمیه این شهرستان است.

امام جمعه امیدیه در ادامه گفت: در سال جاری بیش از 40 طلبه در حوزه علمیه سفیران هدایت داشتیم و همچنین در حوزه علمیه خواهران سالانه حدود 12 تا 20 طلبه فارغ التحصیل داریم.

استاد حوزه علمیه امیدیه، با اشاره به هدف وجودی طلاب در حوزه های علمیه اذعان داشت: هدف از حضور طلاب در حوزه های علمیه انجام فعالیت های تبلیغی در بین افراد جامعه است.

حجت الاسلام بوعلی در پایان سخنان خود تصریح کرد: از بهترین مکان هایی که روحانیان می توانند در آنجا تبلیغ کنند مساجد هستند؛ از این رو ما برای تجهیز کردن و به روز طلاب دوره های سیاسی، بصیرت و آگاهی بخشی را برگزار می کنیم تا روحانیان بتوانند در امر تبلیغ موفق تر عمل کنند./945/پ203/ص
ارسال نظرات