۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۸۹۹۷۴
جانشین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

روحانیان با مستند‌گویی و تبلیغ چهره به چهره، خط نفاق دشمنان را خنثی کنند

خبرگزاری رسا ـ جانشین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: روحانیان عقیدتی سیاسی ناجا باید افشاگر نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی باشند و با مستندگویی و منبع شناسی و همچنین ارتباط چهره به چهره رسالت تبلیغی خود را عمل کنند.
روحانیان با مستند‌گویی و تبلیغ چهره به چهره، خط نفاق دشمنان را خنثی کنند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمد هادی بهشتی‌پور، جانشین عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی، امروز در گردهمایی روحانیان عقیدتی سیاسی شمال غرب ناجا در تبریز اظهار داشت: برای حضور همیشگی در صحنه باید حرکت دائمی داشت، روحانیت باید یک بازخوانی و بازشناسی از پرونده طلبگی خود داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: روحانیان به عنوان مدافعان واقعی نظام اسلامی بایستی تکلیف گرا و عمل گرا باشند، چراکه عدم عمل به گفته ها به حیثت روحانیت ضربه خواهد زد.

حجت الاسلام بهشتی‌پور با تأکید بر توجه روحانیت بر اصل عبادت و اطاعت از حق تصریح کرد: روحانیان نباید مانند دیگر مردم تنها به انجام واجبات اکتفا کنند، توجه به خودسازی معنوی ضورتی مهم برای جامعه روحانیت است.

جانشین عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی در ادامه با تاکید بر رسالت روحانیان عقیدتی سیاسی ناجا در نیروی انتظامی گفت: شما باید روحیه عشق به کار و مأموریت را در پرنسل نیروی انتظامی ایجاد کنید و در محافل مختلف نسبت به افشاگری توطئه های شوم دشمنان اهتمام داشته باشید.

وی با بیان این که روحانیت نباید هیچگاه رسالت طلبگی خود را فراموش کند، تصریح کرد: تشریفات خاص، مسئولیت، پشت میزنشینی و ریاست برای روحانیت سم است، این عناوین تنها از روی ناچاری است، باید به رسالت اصیل طلبگی خود برگردیم.

جانشین عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی در ادامه با بیان این‌که همواره باید از دشمن جلوتر بود، گفت: روحانیان عقیدتی سیاسی ناجا باید افشاگر نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی باشند و با مستندگویی و منبع شناسی و همچنین ارتباط چهره به چهره رسالت تبلیغی خود را عمل کنند.

حجت الاسلام بهشتی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که چشم تمام مستضعفان جهان به نظام اسلامی ایران دوخته شده است، تصریح کرد: اگر فتنه سال گذشته بر نظام اسلامی غالب می شد، دیدگاه آزادیخواهان و مستضعفان نسبت به اسلام عوض می شد، اما با درایت ولایت فقیه این فتنه خنثی و قابلیت حکومت اسلامی در نظام بین الملل اثبات شد.

وی در ادامه با اشاره به نقش روحانیت در طرح هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: روحانیان باید ضرورت مسأله را با توجیهات علمی، کارشناسی به عموم مردم بیان کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند که چرا هزینه‌ امکانات رفاهی عده‌ای مرفه را باید محرومان جامعه بدهند، طرح هدفمند کردن یارانه‌ها به یقین به نفع اقشار آسیب‌پذیر جامعه خواهد بود./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات