۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۸۹۰۶۹
آیت الله ممدوحی:

استقبال حماسی و بی نظیر مردم و حوزویان از رهبر انقلاب در تاریخ قم ماندگار خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، بیانات ایشان در دیدارهای مختلف را مایه امیدواری اقشار مختلف مردم دانست و از حضور پرخیر و برکت ایشان در شهر کریمه اهل بیت قدردانی کرد.
آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سفر مقام معظم رهبری، به شهر مقدس قم را سفری به یادماندنی و تاریخی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و استقبال به یادماندنی حوزویان و اقشار مختلف از ایشان در تاریخ این شهر ماندگار خواهد شد تصریح کرد: این سفر مبارک و پربهجت در عرصه ها و ابعاد مختلف مایه خیر و برکت برای حوزه های علمیه، حوزه علمیه مقدسه قم و این استان مقدس مذهبی بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: حضور مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم مایه دلگرمی و چشم روشنی اقشار مختلف مردم شد و مردم نیز با استقبال بی نظیر از ایشان وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری نشان دادند.

آیت الله ممدوحی گفت: بیاناتی که حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اجتماعات و دیدارهای مختلف ایراد کردند بسیار مهم بود و مردم نیز با بیانات ایشان امیدوارتر از قبل شدند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در اجتماعات مختلف تاکید کردند که من با قاطعیت می گویم نظام اسلامی بر تمام چالش ها و گرفتاری های پیش رو غلبه پیدا خواهد کرد که این مساله برای اقشار مختلف مردم بسیار مهم و امیدوار کننده بود.

خبرگزاری رسا مردم را نسبت به جریانات آگاه می سازد

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خبرگزاری رسا را از جمله خبرگزاری های پیگیر کشور در جریانات مختلف عنوان کرد و بیان داشت: از سوی این خبرگزاری تاکنون مصاحبه ها و گفت و گوهای زیادی با من انجام شده است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خبرگزاری رسا از جمله خبرگزاری های خوب و پیگیر کشور است و در جریان هایی که در کشور اتفاق می افتد با انعکاس اخبار مرتبط و انجام مصاحبه با شخصیت های مختلف و بزرگان مردم را نسبت به جریانات مختلف آگاه می سازد که این مساله امری بسیار خوب است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه تاکید کرد: شما در کار رسانه ای و خبری خود باید اخبار را از منابع موثق و مطمئن دریافت کنید و به شنیده ها اکتفا نکنید، چرا که در صورت تحقق این امر مهم تاثیرگذاری اخبار دوچندان خواهد شد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات