۲۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۸۸۳۶۱
آیت الله طباطبایی نژاد:

استقبال بی نظیر مردم قم و حوزویان از رهبری در تاریخ ماندگار خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم گفت: استقبال بی نظیر و وصف نشدنی مردم این شهر و عموم حوزویان از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تاریخ این شهر ماندگار خواهد شد.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، از اعضای عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم را سفری مهم و دارای دستاوردها و برکات بسیار فراوان برای این شهر و حوزه های علمیه و همچنین نظام مقدس اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه استقبال اقشار مختلف مردم، حوزویان، علما و روحانیان از مقام معظم رهبری بسیار باشکوه بود گفت: شاید بتوان استقبال طلاب، حوزویان و مردم قم از مقام معظم رهبری را یکی از کم نظیر ترین استقبال ها از ایشان دانست. 

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: استقبال بی نظیر و وصف نشدنی مردم قم و عموم حوزویان از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تاریخ این شهر ماندگار خواهد شد و به نظر من هیچ یک از تصاویر و فیلم های پخش شده از رسانه ها نیز نتوانست عظمت و شکوه خیل عظیم مردم را در استقبال از رهبری به تصویر بکشد.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: بزرگان، علما و اساتید حوزه علمیه قم نیز هم در روز ورود مقام معظم رهبری به قم در حرم کریمه اهل بیت(ع) از ایشان استقبال کردند و هم به طور جداگانه در دفتر ایشان در قم حضور یافته و با ایشان دیدار و گفت و گو داشتند.

وی ادامه داد: دیدار طلاب و روحانیان شهر مقدس قم با مقام معظم رهبری نیز بسیار جالب و حائز اهمیت بود و خوشبختانه ایشان در این دیدار نکات و بیانات بسیار خوبی را ایراد کردند که می تواند برای آینده حوزه بسیار اثرگذار باشد.

امام جمعه اصفهان، با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در سفر به شهر مقدس قم ادامه داد: ایشان در سخنرانی که در میدان آستانه داشتند، ترویج اسلام منهای سیاست و روحانیت را یکی از مهم ترین نقشه های دشمنان نظام اسلامی عنوان کردند و همه باید به این مهم توجه کنند.

وی تصریح کرد: فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص نکته ای بسیار دقیق است و یکی از مسائلی که همواره دشمنان در صدد تحقق آن بوده و هستند جدا کردن مردم از روحانیت بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جدایی دین از سیاست نقشه و حربه دیگر دشمنان است، این مسائل در زمان امام راحل نیز وجود داشت و بنیانگذار کبیر انقلاب در خصوص آن هشدار های لازم را می دادند در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری توجه همه را به این نکته اساسی جلب کردند.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: خوشبختانه مردم ما بصیرت و هوشیاری لازم را پیدا کرده اند و به خوبی نقشه های دشمنان را می شناسند و تا زمانی که مردم هوشیاری و بصیرت داشته باشند دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات