۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۸۸۱۹۹
آیت الله ممدوحی:

استقبال پرشور حوزیان و مردم قم از رهبری، هر بیننده ای را به حیرت و تعجب وا می داشت

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، استقبال بی نظیر و تاریخی مردم قم از مقام معظم رهبری را اعجاب برانگیز و حیرت آور خواند و سفر ایشان به این شهر را مایه خیر و برکت برای حوزه های علمیه دانست.
آيت الله ممدوحي آيت الله حسن ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، استقبال مردم، علما و روحانیان را از مقام معظم رهبری بسیار باشکوه عنوان کرد.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: مردم قم، حوزویان و علما استقبالی بی سابقه، تاریخی و باشکوه از مقام معظم رهبری به عمل آورند و خیل عظیم و باشکوه استقبال کنندگان از ایشان هر بیننده ای را به اعجاب و حیرت وا می داشت.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری در اجتماع پرشور مردم انقلابی و متدین قم، فرازهایی از بیانات ایشان را یادآور شد و بیان داشت: ایشان در این دیدار به نقشه های دشمنان اشاره کردند و تز اسلام منهای روحانیت و سیاست را یکی از نقشه های دشمنان خواندند.

آیت الله ممدوحی تصریح کرد: ترویج تز اسلام منهای روحانیت یک مساله بسیار سابقه دار است و امام راحل نیز همواره مردم را از آن برحذر می داشتند و به آنها هشدار های لازم را می دادند.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: اسلام منهای روحانیت، هیچ است و آحاد مختلف جامعه باید در برابر نقشه ها و توطئه هایی که دشمنان در این باره کشیده اند هوشیار باشند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص ضرورت وحدت کلمه مردم، مسؤولان و خواص اظهار داشت: یک سلسله بداخلاقی ها و هواهای نفسانی است که عامل اختلاف در جامعه می شود و همه باید سعی کنند از این موضوع اجتناب نمایند.

آیت الله ممدوحی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید در حوزه حرکت شتابنده ای صورت بگیرد، خواستار بررسی کمبودهای حوزه های علمیه شد.

وی با یادآوری تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص ضرورت هماهنگی و همدلی مسؤولان در خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: بداخلاقی های شخصی مشکلاتی را بر مردم تحمیل می کند و مسؤولان باید در این خصوص توجه لازم را داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تبیین مصادیق وحدت کلمه در نظام اسلامی، آثار و تبعات وحدت در جامعه را بسیار فراوان توصیف و تصریح کرد: وقتی وحدت در کار باشد، قدرت های یکی می شود و در جهت مثبت کارهای فراوانی صورت می گیرد.

آیت الله ممدوحی گفت: یکی از مهم ترین کارهایی که قدرت را در داخل کشور ضعیف می کند اختلافات است، در این صورت قدرت متزلزل می شود و دشمن امیدوار می گردد و مسؤولان و آحاد جامعه باید با توجه به این مساله گام بردارند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات