۲۳ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۸۷۷۷۰
حجت‌الاسلام رهنمایی:

سفر رهبر انقلاب به قم معجزه ای است که سحر همه ساحران را باطل خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم، سفر مقام عظمای ولایت به شهر مقدس قم را سفری استثنایی با دستاوردهای فراوان توصیف کرد.
حجت الاسلام احمد رهنمايي
حجت‌الاسلام سید احمد رهنمایی عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به استان قم منشا برکات و خیرات بسیاری برای حوزه های علمیه و این استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری خود را متعلق به حوزه های علمیه می دانند ابراز داشت: همانگونه که که رهبری و قیادت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر مجموعه نظام مفید بوده است، عنایت ایشان به حوزه های علمیه نیز می تواند بسیار مؤثر باشد.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، سفر مقام معظم رهبری به قم را استثنایی عنوان و تصریح کرد: رهبر عزیز انقلاب اسلامی چون با انگیزه خاصی وارد شهر قم می شوند رمق و جان تازه ای در حوزه های علمیه خواهند دمید.

وی تصریح کرد: قم همواره مهد قیام و تلاش بوده است و این بار با حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می تواند ظرفیت های خود را چندین برابر ارتقا ببخشد.

حجت الاسلام رهنمایی با تاکید بر اینکه مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه باید به منصه ظهور برسد ابراز داشت: حضور ایشان به عنوان رهبر نظام اسلامی و فردی که خود بیشترین دغدغه را نسبت به مسائل حوزوی دارند می تواند در عرصه های مختلف بسیار مؤثر واقع شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم مردم قم و روحانیت این استعداد و ظرفیت را از خود بروز دهند که از تدابیر و رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و قدوم مبارک ایشان بیشترین بهره برداری را بکنند.

معاون اطلاع رسانی و امور بین الملل مؤسسه امام خمینی(ره) قم، با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه بیان داشت: وقتی روحانیان و طلاب تحولات و مسائل را از بیان شیوا و دلنشین رهبری می شوند شور و حال دیگری به حوزه های علمیه و روحانیت دست می دهد.

وی گفت: مقام معظم رهبری دیده بان عظیم الشان انقلاب اسلامی هستند و نسبت به تحولات حوزه های علمیه نیز دغدغه جدی دارند و با بیانات و تاکیدات ایشان، روحانیت بیش از پیش متوجه رسالت ها و وظایف سنگین خود می شود.

حجت الاسلام رهنمایی عنوان داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدارهایی که با حوزویان خواهند داشت قابلیت ها و توانمندی حوزه های علمیه را به آنها گوشزد می کنند و شرایط حال حوزه را نیز متذکر خواهند شد و این مساله همت و تلاش حوزویان و طلاب را برای رسیدن به کمال تحولات دوچندان خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: روش مقام معظم رهبری این است که طلاب و روحانیان را با قابلیت ها و انرژی های نهفته و انباشته آشنا می کنند و این موضوع می تواند جان و رمقی تازه در بین حوزویان و طلاب بدمد.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم در خصوص فرافکنی برخی سایت های مخالف در خصوص سفر مقام معظم رهبری گفت: این اتفاق از چند جنبه می تواند قابل بررسی باشد و اهمیت سفر مقام معظم رهبری را نشان می دهد.

حجت الاسلام رهنمایی تاکید کرد: از سال های دوران اصلاحات برنامه ریزی ویژه ای صورت گرفت تا بتوانند فضای قم را به نفع خود تغییر دهند و با رخنه کردن ساخت مقدس مرجعیت را خدشه دار کنند؛ رفت و آمدهای دو سال گذشته به ویژه حوادث بعد از انتخابات نیز مؤیدی بر این ادعا است.

وی تصریح کرد: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم معجزه ای است که سحر همه ساحران را باطل خواهد کرد و به عقیده ما هیاهو و جوسازی های رسانه های بیگانه و محافل ضد انقلاب نیز از روی ترس و انفعال شان است و شایعات آنها هیچ تاثیری در روحیه ملت ایران ندارد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات