۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۸۷۲۳۳
امام جمعه امیدیه:

تحول مورد نظر رهبری با تلاش مضاعف مدیران حوزه علمیه تحقق می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه گفت: حوزه های علمیه باید با اهتمام به رهنمودهای مقام معظم رهبری، تحول در حوزه های علمیه را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
امام جمعه اميديه، حجت الاسلام بوعلي
حجت الاسلام عبدالرضا بوعلی، امام جمعه امیدیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم را سفری پربرکت برای حوزه های علمیه خواند و اظهار داشت: حوزه های علمیه باید با اهتمام به رهنمودهای مقام معظم رهبری، تحول در حوزه های علمیه را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

امام جمعه امیدیه با تأکید بر این که حوزه ها نیازمند تحول هستند تصریح کرد: در حوزه ها باید تحول اساسی انجام تا بتوانند پاسخگوی نیازهای روز جامعه باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با بیان این که امروز اسلام جهانی شده است، بیان داشت: حوزه های علمیه باید احکام و مبانی اسلام را در جهان گسترش داده تا بتوانند جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بیمه کنند.

وی با تأکید بر این که باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در سیستم مدیریتی، روش تدریس و شیوه تبلیغ استفاده کنیم، اذعان داشت: مدیران حوزه‌های علمیه باید با توان مضاعف رهنمودهای مقام معظم رهبری را در مدیریت حوزه های علمیه اجرا کنند.

حجت الاسلام بوعلی با اشاره به این که رسانه های ضد انقلاب نمی توانند هیچ گونه اختلافی بین مرجعیت و رهبری ایجاد کنند تأکید کرد: مرجعیت همواره در صحنه هستند که امروز بیش از پیش حامی نظام و ولایت فقیه هستند؛ از این رو رهبر معظم انقلاب با حضور خود در شهر مقدس قم، تیری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب نشاندند.

امام جمعه امیدیه در ادامه افزود: مرجعیت همواره پشتیبان این نظام و انقلاب بوده اند، از این رو تبلیغات رسانه‌های غربی نمی‌تواند خللی در عزم و اراده آنان ایجاد کند./945/ت302/س
ارسال نظرات