۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۸۶۰۶۷
آیت الله ممدوحی:

تذکر معقول به افرادی که مرزبندی شفافی با ساختارشکنان ندارند خالی از اشکال است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، در پاسخ به این سؤال که آیا مجلس خبرگان رهبری تذکری به افرادی که مرزبندی شفافی با ساختارشکنان نداشته اند خواهد داشت گفت: تذکر در حد معقول که تنشی ایجاد نکند، اشکالی ندارد.
آيت الله حسن ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه وحدت باید بر مبنای اصول و ارزش های انقلاب اسلامی اظهار داشت: مجموعه مجلس خبرگان رهبری همواره تلاش آن بر این بوده است که هیچ وقت از مقام معظم رهبری جلو نیفتد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، در پاسخ به سؤالی در خصوص عدم مرزبندی شفاف برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با ساختارشکنان و فتنه گران و موضع خبرگان رهبری در این ارتباط تاکید کرد: ما از مقام معظم رهبری یاد گرفته ایم که حتی المقدور باید از ایجاد تنش در کشور جلوگیری کنیم.

این استاد حوزه علمیه قم در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا مجلس خبرگان در اجلاسیه آینده خود در این خصوص موضع گیری و یا تذکری خواهد داشت یا خیر، ابراز داشت: تذکر در حد معقول که تنشی ایجاد نکند، اشکالی ندارد.

آیت الله ممدوحی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اقدام گستاخانه کشیش مسیحی و دعوت وی برای سوزندان قرآن کریم تاکید کرد: نفس این دعوت و اقدام بزرگ ترین دلیل بر خباثت اینها است و اقدام این کشیش نیز به شدت محکوم است. /924/ت302/ج
ارسال نظرات