۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۸۵۳۹۰
آیت الله ممدوحی:

جهان در انتظار نابودی رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، بر ضرورت حضور پرشور و حماسی مسلمانان و ملت ایران در راهپیمایی روز قدس تاکید و جهان را تشنه نابودی اسرائیل غاصب توصیف کرد.
آيت الله حسن ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز شد و تاکید کرد: روز قدس، یک روز جهانی برای ابراز تنفر و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی است.

این استاد حوزه علمیه قم، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به روز جهانی قدس را بسیار مهم و دربردارنده پیام ها و دستاوردهای فراوان دانست و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی جمعه آخر ماه رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کردند نه یک روز ملی؛ این اقدام مبارک و دقیق و هوشمندانه امام راحل نشان می دهد که اسرائیل یک غده سرطانی است و باید از صفحه روزگار محو شود.

آیت‌الله ممدوحی، با بیان اینکه آزار و ستم این غده سرطانی به همه می رسد، جنایات وحشیانه و ددمنشانه این رژیم جعلی در لبنان و فلسطین را محکوم کرد و ادامه داد: اسرائیل غاصب به هر کجا که دست می گذارد، ایجاد ناامنی و تفرقه می کند و جنایات وحشیانه ای مرتکب می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر اینکه جهان در انتظار نابودی رژیم صهیونیستی است، حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس را خواستار شد و گفت: نه تنها ملت ایران و مسلمانان، بلکه همه مردم جهان باید این روز را گرامی بدارند و با حضور خود در راهپیمایی ها، جنایات این رژیم را محکوم و بیزاری خود را از این رژیم اعلام کنند.

آیت‌الله ممدوحی ادامه داد: روز جهانی قدس، روز نابودی اسرائیل غاصب است و همه باید با حضور یکپارچه و منسجم در این روز، حمایت خود را از مظلومان اعلام و از ستمکاران و جباران ابراز تنفر و انزجار کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اتفاقاتی که در سال گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران رخ داد گفت: سال گذشته عده ای بسیار کم، که اصلا قابل ذکر هم نیستند، با سر دادن شعارهای انحرافی خواستند در برابر حرکت عظیم ملت، اقدامی بکنند، اما خوشبختانه ملت آگاه ایران پاسخ محکمی به آنها دادند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات