۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۸۵۱۸۴
امام جمعه کاشان:

تئوری مبارزه مردم فلسطین پس از پیروزی انقلاب اسلامی تقویت شد

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری بیان داشت: امام خمینی(ره) خطاب به فلسطینی ها، بر حق آنها تاکید کرد و از این ملت مظلوم خواست تا بر گرفتن حق خود پایداری و مبارزه کنند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

آیت الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تاکید بر اهمیت روز قدس در جهان اسلام، بیان داشت: اسلام تنها مکتبی است که در مقابل جهانخواران ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها به دنبال سیطره بر کل جهان هستند، بیان داشت: یکی از اهداف یهود صهیونیستی از دیر باز حاکم شدن بر جهان بوده و اسلام یکی از بزرگترین موانع پیش راه آن است.

عضو جامعه مدرسین گفت: پس از این همه سال که از ایجاد حکومت نامشروع اسرائیل می گذرد، آنها نتوانسته اند اهداف کشور گشایانه خویش را عملی سازند و مسلمانان را به عقب رانند.

امام جمعه کاشان اظهار داشت: اسلام بر پایه نفی هرگونه سلطه ظالمان، درس ظلم ستیزی را به مسلمانان داده است و تئوری مبارزه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشدید شد.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) خطاب به فلسطینی ها، بر حق آنها تاکید کرد و از این ملت مظلوم خواست که بر گرفتن حق خود پایداری و مبارزه کنند.

استاد عالی حوزه علمیه گفت: امام با درک شرایط فلسطین و گروه های حاکم از ملت فلسطین خواست که معطل رهبران خود نمانند و در راه مبارزه بکوشند.

وی در ادامه بر سیاست های صهیونیستی در جهان اشاره کرد و گفت: اگر یازدهم سپتامبر ساخته و پرداخته دست استکبار برای مقدمه سازی حمله به افغانستان وعراق نیست، چگونه چند هزار صهیونیست در برج های دوقلو آن روز غائب بودند. / 909/ت302/ع

ارسال نظرات