۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۸۳۴۷۸
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

رهبری آیت‌الله خامنه‌ای هدیه الهی است

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: رهبری مقتدر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاکمیت نظام اسلامی امروز هدیه الهی و گران‌سنگ است.
حضرت آيت الله خامنه اي
به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل، حجت‌الاسلام محمد بهشتی‌پور در آیین معارفه رییس جدید عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با بیان این‌که رهبری صالح جامعه، رهبری مقتدر و بی‌چون و چرا است، اظهار داشت: نیروهای مسلح امروز به وجود چنین فرماندهی مقتدر افتخار می‌کنند و بر حرکت‌های الهی‌گونه نظام تاکید دارند.

وی تلاش استکبار جهانی را بر هم زدن معادلات دنیا یک ترفند بی‌ثمر اعلام کرد و افزود: در نظام اسلامی ما به برکت مقام عظمای ولایت شاهد یک اقتدار نظامی،‌ امنیتی هستیم که در هیچ جای دنیا نظیر آن را نمی‌توان سراغ گرفت.

بهشتی‌پور تصریح کرد: با رهبری داعیانه مقام عظمای ولایت و پشتیبانی مردم و حضور آنها در صحنه‌های مختلف تمام آسیب‌ها و فتنه‌های دشمنان خنثی شده و به صلابت نظام نیز خدشه‌ای وارد نشده است.

وی بزرگ‌ترین سرمایه نیروهای نظامی و انتظامی را تقویت رابطه اعتمادآفرین با مردم عنوان کرد و ادامه داد: اگر امروز مردم نیروی انتظامی را مأمن و پناهگاهی مطمئن و قابل اتکا می‌دانند به خاطر همین اعتمادها است.

جانشین سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا تلاش نیروی انتظامی را در برقراری امنیت پایدار قابل ستایش خواند و اضافه کرد: امروز در اردبیل نمونه‌ای از این امنیت پایدار را می‌بینیم که مردم در کمترین دغدغه بیشترین استفاده را از شرایط و وضعیت کنونی اجتماعی می‌برند.

حجت الاسلام بهشتی‌پور نیروی انتظامی را خط مقدم مبارزه با جریانات فتنه‌افکنانه عنوان کرد و گفت: در فتنه سال گذشته نیروی انتظامی با درایت و هدایت رهبر معظم انقلاب به یک توفیق شایسته و قابل اتکا دست یافت.

وی خاطر نشان کرد: به لطف خداوند متعال نیروی انتظامی در مبارزه با فتنه‌افکنان ذره‌ای عقب‌نشینی نکرد و با کمال صداقت از کیان و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: باید قدر نعمت ولایت و رهبری شایسته را در نظام اسلامی بدانیم چرا که راه ولایت راه سعادت‌بخشی است که دشمنان را مأیوس و ناامید خواهد کرد./935/د102/س
ارسال نظرات