۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۸۳۲۵۱
دقایقی قبل؛

آیت الله نوری همدانی با دو تن از خانواده های شهدا در ساری دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه برنامه های تبلیغی خود در مازندران دقایقی قبل با خانواده های دو تن از شهدای ساری دیدار کرد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درساری، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، از مراجع عظام تقلید، دقایقی قبل با حضور در بیت خانواده های شهیدان فتح اللهی و عبوری با خانواده های این شهیدان هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران نیز حضرت آیت الله نوری همدانی را همراهی کرد.

 حضرت آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار با اشاره به فرموده پیامبر اعظم که هر شهیدی در قیامت حق دارد هفتاد نفر از خانواده خود را شفاعت کند خطاب به خانواده شهدا گفت: شما خدمت بزرگی به اسلام انجام دادید و شهادت افتخار و سعادتی برای شما و خانواده تان است.

وی افزود: بی شک جایگاه شهیدان در بهشت است و امیدوارم که شما هم مشمول شفاعت قرار بگیرید.

گفتنی است، حضرت آیت الله نوری همدانی  تا دقایقی دیگر در جلسه شورای اداری مازندران در جمع فرمانداران، بخشداران و نیز مدیران دستگاه های اجرایی استان در حسینیه عاشقان سپاه کربلای ساری سخنرانی کند.

نماز مغرب و عشاء نیز به امامت حضرت آیت الله نوری همدانی پس از دیدار با مدیران استان در حسینیه عاشقان سپاه کربلای ساری اقامه خواهد شد.

گفتنی است، همچنین آیت الله نظری امروز پس از نماز مغرب و عشا با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت وگو خواهد کرد./950/پ202/ص
ارسال نظرات