۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۸۱۷۵۶
فرمانده ناجا:

بردگی نوین توطئه جدید استعمار است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز در شکل نوین شاهد استعمار فکری، عقیدتی و فرهنگی هستیم.
سردار احمدي مقدم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی اردبیل با اشاره به فرا رسیدن جشن نیمه شعیان اظهار داشت: بی‌تفاوتی نسبت به ظلم و ترویج فساد نه تنها زمینه ‌ساز ظهور حضرت قائم(عج) نیست، بلکه یک حرکت غیرعقلایی است.

وی خاطر نشان کرد: منظور بزرگان در روایات و احادیث مبنی بر پر شدن زمین از جور و فساد در زمان ظهور منجی شرایط دنیای استکباری امروز است که بشریت را به بردگی و سقوط اخلاقی رسانده است.

احمدی مقدم تصریح کرد: امروز در شکل نوین شاهد استعمار فکری، عقیدتی و فرهنگی هستیم، به ‌گونه‌ای که دنیای استکبار با قدرت رسانه‌ای، هنری و جریانات مختلف اطلاع‌رسانی هویت‌ها و اصالت‌ها را گرفته‌اند و بسیاری از ملت‌ها دچار خودباختگی و خودبیگانگی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به توطئه‌های نظام سلطه در بردگی نوین ملت‌های آزاده خاطر نشان کرد: نظام غربی برگرفته از مدل لیبرال دموکراسی فاقد ماهیت حقیقی است، آرمان‌ شهری که این اندیشه متزلزل سخن از آن به میان می‌آورد، یک خیال‌‌پردازی غیرقابل تحقق است.

وی خاطر‌نشان کرد: مفهوم اصلی انتظار تلاش علیه ظلم و زمینه ‌سازی فردی و اجتماعی برای ظهور حضرت حجت(عج) است، این‌که به منکرات دامن بزنیم تا امام عصر(عج) ظهور کند اعتقاد خلاف دین است.

احمدی‌مقدم در ادامه با تشریح ویژگی های منتظران واقعی اظهار داشت: دفاع حقیقی از ارزش‌ها، ولایت‌مداری و داشتن بصیرت از ویژگی منتظران واقعی است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطر‌‌نشان کرد: اگر در فتنه‌های سال گذشته برخی از افراد باسابقه دچار بی‌بصیرتی شدند و از یک دروغ بزرگ دفاع کردند به خاطر این بوده که از اصل عدالت، صداقت و حقیقت حکومت اسلامی غفلت کردند.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح سیاست‌های نیروی انتظامی در سال‌جاری پرداخت و گفت: برخورد با مظاهر بدحجابی و ضدارزشی در حد ارشاد و تذکر خواهد بود./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات