۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۸۰۲۸۱
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

باید شیوه مناسبی برای دریافت مالیات به کار گرفته شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان به کارگیری شیوه های مناسب در دریافت مالیات از مردم عادی و اشخاص حقیقی و حقوقی را در کسب رضایت آنان موثر دانست.
شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان امروز در دیدار مسوولان و کارکنان امور مالیاتی این استان با وی، مالیات را حق دولت دانست و گفت: پرداخت مالیات از مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران است و رعایت این مقررات همانند مقررات راهنمایی و رانندگی بر همگان واجب است.

امام جمعه سمنان پرداخت خمس و زکات و مالیات را دو مقوله جدا از هم دانست و گفت: ندادن مالیات در جامعه حرام است و مردم و تمام افراد باید در پرداخت به موقع ان با ماموران امور مالیاتی همکاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با بیان اینکه پرداخت مالیات در کشور به ویژه در استان سمنان از سوی مردم به صورت یک فرهنگ در آمده است اظهار داشت: اداره کل امور مالیاتی باید سعی کند مالیات را از افرادی که به روشهای مختلف پرداخت نمی کنند و همیشه از آن فرار می کنند دریافت کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به کارگیری شیوه های مناسب در دریافت مالیات از مردم عادی و اشخاص حقیقی و حقوقی را در کسب رضایت آنان موثر دانست و گفت: دریافت مالیات با مهارتهای تخصصی لازم از مردم اعتماد آنان نسبت به نظام و انقلاب را به همراه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی تصریح کرد: مالیات باید صرف امور اساسی کشور و استانها شود و نباید صرف هزینه های بی مورد و برگزاری جشنواره هایی که هیچ گونه مزیتی را به دنبال ندارد شود.

محمد تقی رضاییان، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان نیز در این دیدار که به مناسبت هفته مالیات انجام شد، گفت: این اداره کل سال گذشته توانسته 850 میلیارد ریال مالیات را وصول کند که نسبت به سال 87 رشد بسیار خوبی داشته است./960/پ202/ص
ارسال نظرات