۱۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۷۱۷۵

مسؤول مرکز مدیریت حوزه علمیه سیستان و بلوچستان با یکی از علمای برجسته زاهدان دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین طباطبایی از علمای برجسته زاهدان دیدار و گفتگو کرد .
حجت الاسلام والمسلمين سيد ضياءالدين طباطبايي از علماي زاهدان حجت الاسلام والمسلمين سيد ضياءالدين طباطبايي از علماي زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان و مسؤول دفتر خبرگزاری رسا در این استان، ظهر امروز همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین طباطبایی از علمای برجسته زاهدان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین طباطبایی، در این دیدار با بیان خاطراتی از دوران و تحصیل و پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت، و با تأکید بر فعالیت فرهنگی و مذهبی در استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان، گسترش کمی و کیفی حوزه های علمیه استان را خواستار شد .

حجت الاسلام ایمانی خواه، مسؤول نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان، نیز در این دیدار که در محل بیت حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی انجام شد، با تبریک سالروز پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گزارشی از وضعیت حوزه های علمیه استان ارائه کرد .

در این دیدار مسؤول دفتر خبرگزاری رسا و نائب رییس خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان نیز ضمن معرفی خبرگزاری رسا به ارائه گزارشی از فعالیتهای این خبرگزاری در استان پرداخت .

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین طباطبایی، از علمای مطرح استان و شهر زاهدان است که علاوه بر تدریس در حوزه و دانشکده علوم قرآنی، امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) دومین مسجد قدیمی زاهدان را بر عهده دارد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات