۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۷۶۷۴۲
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

دستگیری ریگی بهترین عیدی خداوند به ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان، دستگیری عبدالمالک ریگی، شرور با سابقه شرق کشور به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) را بهترین عیدی خداوند به ملت ایران در این ایام عنوان کرد.
دستگيري ريگي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، روز گذشته در دیدار مدیران صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: برنامه سازان صدا و سیما باید برنامه سازی درحوزه های مختلف را برمبنای فرهنگ دینی و مذهبی، حمایت عملی از ولایت فقیه و بصیرت انجام دهند.

وی با بیان رسالت عظیم صدا و سیما در عملی کردن حمایت از ولی فقیه، اظهار داشت: تنها اعلام عشق به رهبری و ولایت فقیه از سوی افراد کافی نیست و نیاز به برائت از دشمنان نظام و ولی فقیه نیز دارد.

عضو خبرگان رهبری، مجموعه برنامه سازان و مدیران صدا و سیمای مرکز سمنان را مجموعه ای متعهد و خوش نام توصیف کرد و با تمجید از حرکت رو به پیشرفت صدا و سیما در دوران مدیریت مهندس ضرغامی از پخش مستند پرمحتوای شاخص قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی دستگیری عبدالمالک ریگی، شرور با سابقه شرق کشور به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) را بهترین عیدی خداوند به ملت ایران در این ایام عنوان کرد.

در ابتدای این دیدار رمضان علی شریفی‌فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان رویکردهای جدید این مرکز در غنابخشی آثار و برنامه های تولیدی، افزود: باتوجه به اینکه صدا و سیما رسانه دینی برآمده از نظام جمهوری اسلامی است؛ مهمترین ابزار انتقال پیام دین در جامعه محسوب می شود. 

وی با تاکید بر توجه ویژه برنامه سازان صداوسیما به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی، مبنی بر به کارگیری چهار عنصر دین، اخلاق، آگاهی و امیدبخشی در برنامه ها، خواستار تدوین مدل رسانه دینی با مشارکت علما و اندیشمندان با هدف برنامه سازی براساس موازین دینی و قرآنی شد./960/پ202/ص

ارسال نظرات