۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۷۶۶۲۰
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

همه فعالتیهای ما باید رنگ اسلام و ولایت داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: همه کارها و فعالیتهای ما باید رنگ اسلام و ولایت داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمين شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، شنبه در دیدار مسؤولان آموزش پرورش، حوزه های علمیه و جمعی از کارشناسان و مربیان پرورشی شهرهای سمنان، مهدیشهر و سرخه، گفت: اولین و بهترین مربی عالم، خداوند متعال است.

وی با تاکید بر اینکه پیامبران برای نجات بشر از تاریکیها فرستاده شده اند اظهار داشت: پیامبران آمدند تا اخلاق را در جامعه کامل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی، با اشاره به اهمیت تربیت از دیدگاه اسلام، افزود: یک مربی باید ابتدا خود را از نظر کمالات و فضایل تکمیل کند.

وی با بیان اینکه تربیت باید از دوران کودکی آغاز شود اظهار داشت: مهربانی و احسان در تربیت بسیار موثر است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه یکی از راههای تربیت توجه و گسترش فرهنگ نماز است تصریح کرد: همه کارها و فعالیتهای ما باید رنگ اسلام و ولایت داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی، همچنین بر ضرورت تقویت اعتقادات دانش آموزان و آشنا ساختن آنان با امام زمان (عج) و مهدویت توسط مربیان تربیتی و پرورشی تاکید کرد.

در این دیدار که به مناسبت هشتم اسفندماه سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی انجام شد، رییس سازمان آموزش و پرورش استان سمنان و برخی از مسؤولان آموزشی و حوزوی گزارشی از فعالیتها ارائه کردند./960/پ202/ص

ارسال نظرات