۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۷۶۳۳۹
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

عقیدتی سیاسی معلم دین و اخلاق کارکنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، گفت: عقیدتی سیاسی یک سازمان فرهنگی است که بانی و معلم دین و اخلاق و تحکیم دهنده مبانی اعتقادی کارکنان است .
حجت الاسلام ابوتراب بهرامي، رييس سازمان عقيدتي سياسي ناجا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا روز چهارشنبه در حاشیه جلسه توجیه سیاسی که در ستاد فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان و با حضور فرماندهان، مسؤولان و کارکنان انتظامی برگزارشد، اظهار داشت: عقیدتی سیاسی یک سازمان فرهنگی است که بانی و معلم دین و اخلاق و تحکیم دهنده مبانی اعتقادی کارکنان است .

وی، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی با برگزاری کلاس های آموزشی، انتشار نشریات آموزشی، اقامه نمازهای جماعت و برگزاری مسابقات قرآنی بدنبال ارتقای معنویت و بینش سیاسی و اجتماعی کارکنان خدوم و جان برکف نیروی انتظامی است .

حجت الاسلام بهرامی، تأکید داشت: اگر ایمان تقویت شود، روحیه شجاعت و مقاومت و صبر در کارکنان فراهم شده و آمادگی مقابله با هر نوع ناهنجاری را دارند .

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، همچنین با خوب ارزیابی کردن وضعیت اقدامات تبلیغاتی و عقیدتی سیاسی و روحیه سلحشوری و اعتقادی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: با اینکه کارهای زیادی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده ولی استان نیازمند فعالیتهای فرهنگی بیشتری است و می طلبد که فعالیت های آموزشی و فرهنگی خصوصاً برای قشر جوان توسعه یابد ./940/پ202/ص
ارسال نظرات