۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۷۶۰۹۶

برترین‌های جشنواره مطبوعات آذربایجان غربی معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ برترین‌های سومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی معرفی شدند.
مطبوعات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از برترین‌های سومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی، صبح امروز در ارومیه برگزار شد.
 
در بخش گزارش خانم های ندا عبدی، طاهره زینالی، لعیا نورانی به ترتیب اول تا سوم و در بخش تیتر برتر رضا امینی آذر و طاهره زینالی به صورت مشترک رتبه دوم را کسب کردند.لازم به ذکر است در بخش تیتر برتر اثری حائز رتبه اول و سوم نبود.

در بخش مقاله نیز یوسف پیربداقی، زهرا رمضانی رتبه های اول و دوم را کسب کردند و ناصرسعیدی و عبدالسلام معروفی به صورت مشترک به مقام سوم این بخش از جشنواره دست یافتند، در حالی که در بخش مصاحبه نفرات دوم و سوم شناخته نشد سیامک نجفیان موفق به کسب رتبه برتر در این بخش شد.

محمود مهر علیزاده، میثم صفوی فرای، اکبر بابایی، نیز به ترتیب نفرات برتر بخش خبر و سمیه سجادی ، مهدی کاظم زاده و محمد آقایی به ترتیب در بخش عکس خبری سومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی شناخته شدند.

گفتنی است، در ادامه این دوره از جشنواره ضمن تقدیر از هفته نامه های کوشا، آراز آذربایجان، آوای صبح و ارمغان آذربایجان به عنوان نشریات برتر استان از آقای یوسف زاده خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز تجلیل به عمل آمد.

سومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی در حالی امروز به کار خود پایان داد که از آبان ماه امسال برای جمع آوری آثار فرهیختگان و اصحاب مطبوعات فراخوان داده بود./ 936/پ202/ص
ارسال نظرات