۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۷۵۸۴۰
امام جمعه ماهشهر:

وحدت مردم در راهپیمایی 22 بهمن مایه یأس و انزوای فتنه گران شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر، وحدت آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مایه یأس و انزوای دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی عنوان کرد.
راهپيمايي 22 بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام محمدابراهیم فلسفی امام جمعه ماهشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته، حضور پرشور و حداکثری مردم در تمامی عرصه‌ها را مایه ناامیدی و حیرت دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد: وحدت بین آحاد مردم جامعه در حمایت از آرمان های انقلاب و امام راحل(ره)، با گذشته سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نحوی بود که دشمنان را مبهوت و ناامید کرد.

وی با اشاره به حضور ده‌ها میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ادامه داد: حماسه‌ای که در راهپیمایی 22 بهمن شکل گرفت نشان داد که توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان در طول 30 سال اخیر هیچ خللی در عزم اراده مردم وارد نکرده است.

حجت الاسلام فلسفی اضافه نمود: این توطئه‌ها و ترفندها به برکت ولایت فقیه و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور یکپارچه مردم همیشه در صحنه نه تنها اثری نداشته، بلکه روز به روز شاهد عزت و پیشرفت ایران اسلامی در تمامی زمینه‌های علمی و فرهنگی افزوده هستیم.

امام جمعه ماهشهر پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در زمینه های مختلف را یادآور شد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آنقدر بالنده و آگاه پیش می‌رود که همه کشورهای جهان را نیز بیدار و آگاه کرده است.

وی به فتنه‌های پس از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: دشمنان با راه اندازی فتنه پس از انتخابات بدنبال ایجاد زمینه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند، اما مردم آگاه و ولایتمدار در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که این تفکر خیال خامی بیش نبوده است.

حجت الاسلام فلسفی راهپیمایی 22 بهمن را عالی‌ترین و باشکوه‌ترین صحنه تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم در این روز تاریخی نشان دادند که هر اندازه سختی و مشکلات هم داشته باشند اما در هر عرصه‌ای که نظام احساس نیاز کند با شور و هیجان تمام حضور پیدا می‌کنند./945/پ203/ص
ارسال نظرات